Slechte behandeling door T-mobile Klantenservice

Zojuist heb ik contact opgenomen met T-mobile. Ik ben sinds een jaar of 3, 4 abonnementhouder bij T-mobile. Toen ik afgelopen tijd met een aflopend contract in het buitenland verbleef, heb ik contact opgenomen met een medewerker van T-mobile. Hij raadde mij toen aan om tijdelijk te switchen naar prepaid, om dan als ik weer in NL zou zijn een nieuw abonnement af te sluiten. T-mobile zou nog steeds mijn klantgegevens hebben en mij zo een aanbieding met korting (als lange termijn klant) te kunnen doen. Echter, vandaag werd ik zeer kortaf te woord gestaan, alsof ik een soort idioot was, dat oude gegevens niet meer bekeken konden worden en dat er uiteraard ook geen korting gegeven kon worden.
Ik ben erg teleurgesteld door deze behandeling en ga zeer waarschijnlijk naar een andere provider om een nieuw abonnement af te sluiten.

This topic has been closed for comments

10 reacties

Badge +12
Welkom :)

Je hebt dan toch neem ik aan je prepaid nummer nog? (dus je abo nummer maar met prepaid)
Dan hoort T-mobile het nog te zien.
Ja dat zou ik ook denken, maar blijkbaar dus niet, volgens de mw. van de afdeling commercieel.
Badge +12
@Bogert,

T-mobile moet je gegevens gewoon nog kunnen bekijken.
Je kan het beste een andere afdeling bellen en het nogmaals vragen.
Of je wacht hier op een moderator, ik weet natuurlijk niet wanneer die komt
t-mobile is gewoon een ***** profider geworden
ben er namelijk al jaren klant heb al paar keer verkeerd gezonden mobieltjes geaccepteerd aleen begin dit jaar had ik precies weer het zelfde
en accepteerde ik dat toestel niet en heb het vervolgens de volgende dag weer retour gestuurd
plots een maand later belde ze me op met de mede deling dat het toestel er nog niet was en of ze de traceer code mochten hebben
dus ik heb ze uit gelegd dat ik in die maand tijd dat kleine pappiertje kwijt ben geraakt en het dus niet meer heb
kreeg ik dus de mededeling van als u het niet kan aan tone moet u het toestel maar betalen dus nu willen ze 533,00 van me hebben en tevens hebben ze me nog afgesloten ook hoe zielig kan t-mobile nu zijn het gaat niet eens over koste wat gebeld zijn dus mogen ze me niet eens afsluiten
maar ja t-mobile kan verwachten dat ik er mee naar das je goed recht ga en natuurlijk naar alberto stegen man van het sbs6 programma
nou ja is denk ik wel genoeg zo anders word het te lang
Reputatie 4
Je noemt het een 'klein papiertje' maar dat zijn bewijzen van levering/terugzending waarschijnlijk. Dat 'kleine papiertje' is hetzelfde als een bonnetje bij de winkel. Zonder dat 'kleine papiertje' kun je dus niks ruilen of geld terug vragen. Lijkt me vrij redelijk toch?
En waarom zou je verkeerd verzonden mobieltjes accepteren? Accepteren betekend dat je ermee akkoord gaat, dus ook met de betalingen en extra kosten en alles etc. Misschien is het belangrijk dat je eerst voorwaarden lees/vragen naar je rechten en plichten.
ik zou zeggen ga lekker naar vodafone doe ik namelijk hierna.......

ben er helemaal klaar mee......................

ze hebben zulke rare dingen hier helemaal moeilijk doen om iets te kunnen regelen!!! pffff
Reputatie 2
Goh vreemd dat iedereen hier negatieve ervaringen heeft

@vdBogert

1 Tip het is ook de manier hoe je tegen de klantenservice doet. Ga je op hoge poten staan dan behandelen ze je hetzelfde. Het werkt beter als je normaal doet en zelf eventueel en oplossing voordraagt of iets in deze richting. En ik kan je garanderen dat ik uit ervaring spreek.

@draakie

Tja dat doe je toch echt zelf. Misschien een idee om alle bonnen in een bonnenboekje of iets te bewaren?

@kim452

veel succes bij vodafone, ik kan je garanderen dat ze je daar als hond behandelen, als een nummer, stuk grof vuil. Heb echt maanden durende discussies en problemen gehad terwijl ik in mijn recht stond. ze komen afspraken niet na, de rekeningen kloppen niet, klantenservice is echt bagger, half uur wachten voor 1 simpele vraag. de winkels zijn bagger. Ben op advies van iemand naar t-mobile over gegaan en heb er nog geen spijt van gehad

Heb al meerdere malen contact gehad en alle keren uitstekend geholpen. Dus bij deze: behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden.
Reputatie 6
Badge +9
@R0b1n, mooi gesproken en heel erg waar.
Reputatie 2
tja heb zelf met vodafone k heb op me kop gestaan dan krijg je niets voor elkaar, doe je normaal dan kan het ineens allemaal wel.

Hier hetzelfde me ex inmiddels had 2 telefoonrekeningen 1 van 100 en 1 van 200 euro, maar zij kreeg het niet voor elkaar om dat bedrag terug te krijgen en er zijn wat scheldpartijen geweest. Ik heb in totaal 3x gebeld, 1x voor de eerste rekening, 1x voor de 2e rekening en de 3e keer voor bevestiging. Ze heeft in totaal 200 euro terug gekregen.

En heb zelf ook de eerste dag problemen gehad met het bereik en kon niet smsen en bellen, en mijn internet was niet alles, leef beetje in de middle of nowere, kon gelijk me abbo opzeggen of een korting, ik hoefde geen van beide maar kreeg alsnog het laatste. Maar het bleek dat het simkaartje niet goed was. Het is allemaal echt netjes geregeld en opgelost zonder problemen. Vandaar dat ik het zo vreemd vind dat mensen zo kunnen reageren
Reputatie 5
@r0b1n

Mensen denken er heel vaak niet bij na dat er aan de andere kant van de telefoon ook een persoon met gevoel zit. 🙂