Beantwoord

Slechte bereikbaarheid t-mobile klantenservice

• 6 maart 2021
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties

Heb deze week de tweede keer dit jaar ervaren dat de klantenservice (zowel van mobiel als thuis) gewoon niet bereikbaar zijn als er een echt grote storing is. Wanneer gaat T-mobile meer klantenservice personeel aannemen?

Wat ook vreemd is dat het advies is om dan maar de chatbot te proberen, maar deze chatbot heeft als enige oplossing vervolgens dat je moet bellen met de klantenservice…..

En mag ik dan ook nog klagen over het menu; ook als ik ABN spreek verstaat de computer me niet (de oplossing is overigens gewoon twee keer medewerker te zeggen tegen de computer dan kom je snel verder), sta je in de wacht hoor je 1 melodie die volgens mij de laatste 5 jaar niet is aangepast tot in treure of als je niets kiest voor de muziek begint een hysterische mevrouw continue tegen je aan te praten).

Samenvattend: misschien moet T-mobile de naam van de klantenservice veranderen in klanten, want service zou ik het niet echt noemen.

icon

Beste antwoord door Hajar 8 maart 2021, 09:53

Hi @hrl 

Jammer dat je dat zo hebt ervaren! Onze klantenservice zou wel bereikbaar moeten zijn van ma - vr: 08:00 - 20:00 tot za: 09:00 - 17:30. Als je niemand aan de lijn krijgt dan kan je al je vragen ook hier of op onze Facebook en Twitter kanalen stellen. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, weet dat we dan dan voor je klaar staan op onze Community! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hrl 

Jammer dat je dat zo hebt ervaren! Onze klantenservice zou wel bereikbaar moeten zijn van ma - vr: 08:00 - 20:00 tot za: 09:00 - 17:30. Als je niemand aan de lijn krijgt dan kan je al je vragen ook hier of op onze Facebook en Twitter kanalen stellen. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, weet dat we dan dan voor je klaar staan op onze Community! 

Reageer