Beantwoord

Slechte klantenservice

• 6 december 2013
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken

Is dit klantenservice? 

in oktober heb ik gebruik gemaakt van een uitnodiging voor het vroegtijdig bestellen van een iphone 5s.. Heb ik gedaan in space grey. 
Krijg ik een witte, kan gebeuren. Ik dezelfde dag nog bellen (zaterdag 26 oktober) Of ik tijdens kantoor uren wil terug bellen. Geen probleem
Bel ik de week erop weer. Erg vervelend meneer, binnen 5 werkdagen nemen we contact op voor het omruilen. Top! 

2 weken verder niets gehoord, weer bellen, Sorry meneer heel vervelend, we bellen binnen 5 werkdagen voor afsrpaak het komt allemaal goed. .... 

week later niets gehoord, weer bellen, sorry meneer ons systeem doet het niet, maar ik kan wel een terugbel verzoek doen... 

weer circa 2 weken later (vandaag) Na uur aan de telefoon en meerder keren in de wacht eerst nog een dame aan de telefoon: Waarom had u niet direct gebeld dat u de foute kleur had en pas nu??  Ik boos (had binnen een uur gebeld!) , uiteindelijk komt de medewerkster met de volgende oplossing, ik mag de telefoon naar een antwoord nummer sturen, dan moet ik wachten tot ik mijn geld terug krijg die ik bij aflevering hebt betaald, dan wordt mijn abonnement terug gezet naar de oude en mag ik vervolgens via de reguliere bestel procedure en levertijden een nieuwe telefoon bestellen. (maw zal ik wel weer 2 weken verder zijn) 

Ik gezegd dat ik het daar niet mee eens ben, ik wil gewoon dat hij omgeruild wordt voor dat wat ik besteld heb. Niet mogelijk zegt de dame aan de telefoon. Grevraagd of ik hem dan terug mocht sturen mijn geld terug kan krijgen en daar aan over kan stappen naar een andere provider. Dat mag u dan zelf weten meneer. met andere woorden, t-mobile maakt een fout en ik moet er tijd energie en geduld in steken om het op te lossen, dat is omgekeerde wereld! 

En dat noemen jullie dan klanten service? Kan dit nou echt niet anders? 
icon

Beste antwoord door WillemE 10 december 2013, 16:56

@ sander_r

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me voorstellen dat je contact zoekt! Wanneer er sprake is van een verkeerde bestelling dient er inderdaad een retourprocedure in gang te worden gezet, je kan het toestel dan terugsturen en we zullen dan een nieuw contract doorvoeren op de wijze die telefonisch is doorgesproken. Deze procedure neemt niet zoveel tijd in beslag maar ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. Er is helaas geen andere wijze om dit te regelen. Mijn excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

@ sander_r

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me voorstellen dat je contact zoekt! Wanneer er sprake is van een verkeerde bestelling dient er inderdaad een retourprocedure in gang te worden gezet, je kan het toestel dan terugsturen en we zullen dan een nieuw contract doorvoeren op de wijze die telefonisch is doorgesproken. Deze procedure neemt niet zoveel tijd in beslag maar ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. Er is helaas geen andere wijze om dit te regelen. Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer