Vraag

Slechte service!!

Reputatie 2
WAAROM??? Waarom is het zoooooo moeilijk om dingen voor elkaar te krijgen bij T-mobile. Elke keer als je iemand van de klantenservice aan de lijn krijgt, krijg je te horen dat je niet geholpen kan worden. Gemiddeld duurt het 5 rondes voordat je eindelijk iemand die verstand van zaken heeft voordat je eindelijk geholpen wordt.

Ik betaal elke maand (al 7 jaar!) gemiddeld 100 euro aan T mobile....Waarom gaat er van deze 100 euro geen cent naar fatsoenlijke service???

Ruim een half jaar een slechte netwerkverbinding hebben (geen tot max 20%) maar maar 3maanden 20% korting ter compensatie!!!

Door de klantenservice belofte gedaan dat ik naar een tmobileshop kon gaan en mijn defecte toestel daar kon inleveren en zolang een leentoestel zou krijgen en in de tmobileshop te horen krijgen dat je weer naar huis kan gaan en niks meekrijgt!!

Een half jaar lang een super slechte netwerkverbinding verkopen. Terwijl ik al 7 jaar lang gemiddeld 100 euro per maand overmaak aan de vrienden van tmobile en dan maar 3 maanden een compensatie van 20% tegemoet willen komen.

Nu is de vraag wat een grotere lachertje is...

A) Dat ze maar 20% compensatie geven op een netwerk dat je niet kunt gebruiken...Dus elke maand voor niks 80 euro betaald;

😎 Dat ze dit maar 3 maanden willen compenseren

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
ik zie dit al drie keer staan dat is niet nodig adje000 een keer is genoeg
Reputatie 2
@Adjuh, ik begrijp dat je gefrustreerd bent (zou ik ook zijn), maar wellicht de volgende x naam van degene opschrijven die je dit verteld heeft..?

En idd, 1x is genoeg hoor 🙂

Succes ermee!
Reputatie 2
Inderdaad altijd een naam vragen kan me voorstellen dat ze in de winkel van niets weten en als jij dan ook geen naam hebt dan wordt het lastig voor ze dit uit te zoeken, stel jij zou in een winkel werken en normaal gesproken heb je die procedure, en dan komt iemand die ervanaf wil wijken, dan is het handig als die persoon ook een naam 'en rugnummer' heeft...