Beantwoord

slechte service! !

• 6 juli 2014
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Na tot 3 maal toe een iphone te hebben gehad bij mij mijn abonnementen bij tmobil ben ik verlieft geworden op de samsung S5. Omdat mijn iphone4 kuren begon te vertonen heb ik besloten om met bijbetaling (ruim 70 euro) mn abonnement vervroegd te verlengen met de samsung s5. Op 21 juni 2014 kreeg ik deze binnen en kwam tot de conclusie .. WAT EEN MOOI TOESTEL.. dacht ik.. toen begon de ellende.
In de loop van de week kwam ik erachter dat zeer regelmatig mijn microfoon uitviel waardoor ze me aan de andere kant van de lijn niet meer konden verstaan. Eerst dacht ik dat het aan mn verbinding lag.. maar het lag dus aan het uitvallen van mn microfoon.
Op 30 juli 2014 belde ik daarom met tmobil om dit op te lossen. Wat bleek.. ik was 1 dag te laat met bellen om een nieuw toestel te krijgen. Ze wilde me de reparatie in hebben. Dit accepteerde ik niet en na lang praten zouden ze me een vervangend toestel toezenden. Hoe kon ik immers binnen de door hun gestelde termijn weten dat het aan het toestel lag!
Op 5 juli 2014 kreeg ik deze binnen en tot mn stomme verbazing was dit een gereviseerd toestel. Toen ik tmobil wilde bellen om opheldering viel tijdens dit eerste gesprek mn microfoon weer weg waardoor de medewerker de verbinding moest verbreken. ik zit nu dus met een tweedehands toestel met hetzelfde probleem.. tmobil is onwrikbaar en wil me opnieuw een gereviseerd toestel opsturen.
Ik betaal dus 2 jaar de volle prijs van mn abonnement voor tweedehands bende waarvan ik niet weet wat de vorige eigenaar ermee heeft gedaan. ik accepteer geen tweedehands toestel!
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 6 juli 2014, 22:26

het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over hetzelfde onderwerp aanmaakt, dit topic laat ik dan ook sluiten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over hetzelfde onderwerp aanmaakt, dit topic laat ik dan ook sluiten.