Beantwoord

Slechte service

Hebben meer mensen last van slechte service van Tmobile ? Los van het feit dat serieuze gevallen kennelijk niet door de klantenservice beantwoordt kan worden honoreren zij niet het verzoek als je aangeeft alleen via mail benaderd wil worden
icon

Beste antwoord door David 23 januari 2017, 11:04

Hey Ashwanti,

Voor ons is het ook altijd even slikken als er slechte service wordt ervaren! Zoals Serviceweb al aangeeft willen we juist iedereen zo goed mogelijk helpen, dus dat doen we voor jou dan ook natuurlijk.

Als je wilt, dan kunnen we je ook via dit forum helpen. We hebben hier wel wat meer informatie voor nodig, want ik zie in onze systemen niet precies terug wat het probleem is. Ik kan je op dit moment dan ook nog niet verder helpen, maar als je aangeeft wat er aan de hand is, dan doen we dat natuurlijk graag!

We bieden wel de optie om via de mail contact met ons op te nemen en jouw vragen af te laten handelen, maar je moet er vanuit gaan dat wanneer je belt je ook telefonisch geholpen wordt. Zo helpen wij bijvoorbeeld ook alle klanten via dit forum en niet via de telefoon e-mail. Het is dus handig om dit in je keuze voor contact mee te nemen, dan krijg je contact op de manier zoals jij het wilt. :)

We horen graag van je of wij je via dit forum verder kunnen helpen, we zitten er klaar voor!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ashwanti,

Voor ons is het ook altijd even slikken als er slechte service wordt ervaren! Zoals Serviceweb al aangeeft willen we juist iedereen zo goed mogelijk helpen, dus dat doen we voor jou dan ook natuurlijk.

Als je wilt, dan kunnen we je ook via dit forum helpen. We hebben hier wel wat meer informatie voor nodig, want ik zie in onze systemen niet precies terug wat het probleem is. Ik kan je op dit moment dan ook nog niet verder helpen, maar als je aangeeft wat er aan de hand is, dan doen we dat natuurlijk graag!

We bieden wel de optie om via de mail contact met ons op te nemen en jouw vragen af te laten handelen, maar je moet er vanuit gaan dat wanneer je belt je ook telefonisch geholpen wordt. Zo helpen wij bijvoorbeeld ook alle klanten via dit forum en niet via de telefoon e-mail. Het is dus handig om dit in je keuze voor contact mee te nemen, dan krijg je contact op de manier zoals jij het wilt. :)

We horen graag van je of wij je via dit forum verder kunnen helpen, we zitten er klaar voor!
Hoi Ashwanti,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Ik zelf heb zeker geen last van slechte service van T-Mobile. Sterker nog, ik heb zelfs hele goede ervaringen met de service van T-Mobile, waar veel bedrijven nog iets van kunnen leren. Maar dat is mijn ervaring en vind het toch wel vervelend dat jij deze ervaring niet hebt.

Meer kan ik op dit moment niet zeggen omdat ik natuurlijk niet weet waarom je alleen per mail benaderd zou willen worden, wat mij ook niets aangaan. Maar ook dat moet toch geen probleem zijn, ze kunnen bij T-Mobile aantekeningen maken bij klanten, mocht er iets zijn en/of wensen (tenminste, dat is mijn positieve ervaring).

Ik hoop dat een medewerker van T-Mobile je topic snel oppakt en er mee aan de slag gaat en je de gedachten doen veranderen over de service. Heb geven geduld, misschien vandaag en anders zeker door de weeks, zal iemand van de klantenservice het oppakken en dan moet het goed komen.

In ieder geval een heel goed en fijn weekend gewenst!
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust.

Reageer