Beantwoord

slechtste klantenservice ooit!!

• 16 januari 2021
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

Begon oktober heb ik na veel problemen met TV het abonnement stop kunnen zetten. Voor de storing zal ik een vergoeding krijgen die binnen 1 maand op mijn rekening zal staan. Doordat er heel erg veel fout is gegaan bij de klantenservice, is de terugbetaling steeds fout gegaan. Bedragen onder de €X blijken handmatig gedaan te moeten worden. Hierdoor nog steeds niet geholpen.

Voor het innen van geld zijn ze erg snel, maar tot op de dag van vandaag nog niks gezien…

Het lukt tevens ook niet meer om contact te krijgen met de klantenservice. De chatbox is zeer verslechterd…

Als ik alleen al mijn uren moet doorrekenen voor enkel deze vergoeding, rijzen die de pan al uit. Laat staan van alle overige uren van enkel de storing. Kortom, zeer slechte klantenservice die zijn woord niet na komt. 

icon

Beste antwoord door Boris 19 januari 2021, 12:37

Hoi @MartijnDalebout ,

Dank je wel voor het delen van je gevoel. Dit is totaal niet de ervaring die wij voor ogen hebben en wil hier ook wat voor je aan doen. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Dan kan ik aan de achterkant kijken wat er precies gaande is. Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @MartijnDalebout ,

Dank je wel voor het delen van je gevoel. Dit is totaal niet de ervaring die wij voor ogen hebben en wil hier ook wat voor je aan doen. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Dan kan ik aan de achterkant kijken wat er precies gaande is. Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Reageer