Vraag

sms bonus van 300 en niet kunnen smssen

• 19 april 2011
  • 7 reacties
  • 597 Bekeken

Sinds vanmiddag kan ik niet meer smssen

En elke maand kan ik 300 smsjes versturen en nu geeft hij de hele tijd aan dat er een fout zit

hopelijk is er een storing op dit moment, maar dat is niet echt te lezen

Hopelijk krijg ik snel antwoord

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
Diedelicious het klop de zit al een tijdje een storing op de website even wachten als het helemaal niet lukt is er morgen een moderator
Reputatie 6
Badge +9
Wat voor foutmelding krijg je?
Ik heb geen probleem met pre[aid bonus sms
Reputatie 6
@Diedelicious
Welkom op het T-Mobile Forum!

Vervelend dat je nu geen gebruik kunt maken van de Bonus Sms. Waar gaat het precies fout en welke foutmelding krijg je te zien? Kun je wel sms'jes ontvangen? Heb je je toestel al een keer uit- en aan gezet?
Hier hetzelfde: 300 smsjes en niet kunnen sms'en. (Daar ben ik nog lang niet doorheen.)
Vanmiddag opgemerkt.
Toetstel aan- en uit gezet.
Idd zeer vervelend. Beltegoed is inmiddels op.

Is er een storing?

Zou het handig zijn als er op my-tmobile een bonus-sms -eller meeloopt. Of kijk ik daarover heen?
Misschien willen ze graag dat ik whatsapp meer ga gebruiken? ;-)
Alvast bedankt voor reacties die een en ander ophelderen.
mvg
Reputatie 5
@Diedelicious / Thie

Ervaren jullie het probleem op dit moment nog steeds? Mocht dit het geval zijn zou ik graag van jullie horen of jullie een bepaalde foutmelding krijgen zoals mijn collega eerder heeft aangegeven.
Het probleem van mij is opgelost. De bundel gratis sms ging/gaat pas de volgende maand in ....

Reputatie 5
@Thie

Fijn om te horen dat het in dit geval gewoon ging om het feit dat de bonus sms'jes pas de eerstvolgende maand worden toegekend! 🙂