Beantwoord

SMS maximaal staat aan, maar ik heb dit niet aangezet.

• 24 januari 2014
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Reputatie 4
Ik ben er dus recentelijk achter gekomen dat T-Mobile mijn SMS maximaal heeft aangezet, en ik vind dit nogal raar omdat ik zelf nooit SMS.
Ik heb dus een paar maanden lang 10 euro extra betaald, voor een service die ik niet gebruik, en vraag me af of ik dit bedrag terug kan krijgen.

Ik zal mijn SMS maximaal nu uitzetten, maar ik hoop dat ik hier in het vervolg niet meer op hoef te letten.

Met vriendelijke groet,

Nick
icon

Beste antwoord door Chantal01 27 januari 2014, 09:09

@NickL

Ik zie op je facturen terug dat Sms Maximaal vanaf het begin van je contract al heeft aangestaan. Kun je dit nakijken op het contract dat je toen hebt afgesloten? De Bundel is niet tijdens het contract pas aangezet namelijk. Ik zie je reactie graag tegemoet. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

@NickL

Ik zie op je facturen terug dat Sms Maximaal vanaf het begin van je contract al heeft aangestaan. Kun je dit nakijken op het contract dat je toen hebt afgesloten? De Bundel is niet tijdens het contract pas aangezet namelijk. Ik zie je reactie graag tegemoet. 🙂
Reputatie 4
https://"https://forum.t-mobile.nl/members/nickl-263265/"

Ik zie op je facturen terug dat Sms Maximaal vanaf het begin van je contract al heeft aangestaan. Kun je dit nakijken op het contract dat je toen hebt afgesloten? De Bundel is niet tijdens het contract pas aangezet namelijk. Ik zie je reactie graag tegemoet. :)

Ik heb alles nog is goed nagelopen, en dit klopt inderdaad. Vorig jaar waren de afschriften ongeveer 40 euro per maand, en ik dacht dat dit normaal was, maar laatst keek ik nog is, en toen was het 50 euro, daarom dacht ik dat SMS maximaal was aangezet, maar m'n 2e jaar ging in, dus de prijs ging omhoog met 10 euro.

Wat kan ik het beste doen? ik vind het zonde dat ik zo lang gebruik heb gemaakt van een dienst die ik niet gebruik...

Met vriendelijke groet,

Nick
@NickL

Ik kan me voorstellen dat je liever geen Sms Bundel hebt omdat je deze niet gebruikt. 😞 Zoals jij het uitlegt heb ik het idee dat je eerst een korting hebt ontvangen die nu is afgelopen. Gelukkig heb je de Bundel nu zelf uitgeschakeld. Wat je het beste kan doen is:

- Maandelijks of recent via My T-Mobile bijvoorbeeld kijken waar je gebruik van maakt of gebruik van kan maken. Zo weet je zeker wat je kan gebruiken en heb je geen bundels aanstaan die je uiteindelijk niet gebruikt. Je hebt namelijk ook andere opties waar je misschien wel gebruik van zou willen maken. Luister je bijvoorbeeld graag muziek?
- Je facturen bekijken/nakijken (daarop zie je terug van welke Bundels je gebruik maakt)

Ik hoop dat je zo meer informatie hebt. Laat het gerust weten zodra je meer vragen hebt. 🙂

Reageer