Beantwoord

spam mail?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Op woensdag kreeg ik een email van adres: acceptemail@t-mobile.nl dat de automatische incasso is mislukt en dat als ik niet betaal binnen 14 dagen
er € 15 extra kosten bij komen.
Er staat helemaal geen factuurbedrag open dus ik ga er vanuit dat dit een spam mail is?
icon

Beste antwoord door Bram 13 juni 2014, 20:24

Op 30 mei is er een bedrag teruggekomen. Dit is de reden waarom de acceptmail is verzonden, als extra dienst en betaal herinnering. Ik zie dat je hem ondertussen hebt overgemaakt dus nu staat er inderdaad niks meer open.

Lang verhaal korter, nee dit is geen spammail. (Lang van stof die Bram....)

Bekijk origineel

3 reacties

Je kunt dat toch controleren ? Als het bedrag gewoon is afgeschreven klopt het niet.... Maar als inderdaad de incasso niet heeft kunnen doorgaan is het gewoon service, geen spam natuurlijk....
Ik wil vooral T mobile er op wijzen dat ik volgens mij een spam mail krijg, ik schijf zelf al dat ik weet dat er geen factuurbedrag open staat.
Reputatie 4
Op 30 mei is er een bedrag teruggekomen. Dit is de reden waarom de acceptmail is verzonden, als extra dienst en betaal herinnering. Ik zie dat je hem ondertussen hebt overgemaakt dus nu staat er inderdaad niks meer open.

Lang verhaal korter, nee dit is geen spammail. (Lang van stof die Bram....)

Reageer