Beantwoord

Stopzetten van dubbel abonnement

• 31 januari 2018
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

In Juli was ik met mijn zoon in een van jullie winkels.
Mij is toen een nieuw contract aan gesmeert. (Terwijl ik al een contract had)
Onder het mom dat het mij niets extra's zou kosten. In November kwam ik er achter dat het niet klopte en dat ik nu met een dubbel contract zit.
Na een paar weken heen en weer gestuurd te zijn van de winkel naar de klantenservice dacht ik eindelijk goed geholpen te worden.
Dit was eind November.
Ik heb toen mijn nieuwe mobiel en bonnen opgestuurd.
Mij was toegezegd dat ik de 298 euro die ik voor mijn oude toestel had gekregen terug zou krijgen en de 163 euro die ik nog had bijbetaald voor het toestel wat ik inmiddels niet meer in mijn bezit heb.
Nu heb ik deze week eindelijk de 163 euro gestort gekregen maar de 298 euro die ontbreekt.
Weer contact op genomen maar mijn geduld begint aardig op te raken.
Ik had eigenlijk a.s. Vrijdag eindelijk een nieuw toestel willen gaan halen omdat ik met mijn huidige contract al sinds December een nieuw toestel mag.
Nu hebben jullie ook de actie van 50 euro retour.
Maar na mijn telefoontje met jullie twijfel ik toch heel erg of ik überhaupt nog wel bij T-Mobile wil blijven.
Ik wordt constant van het kastje naar de muur gestuurd.
Eerst van webwinkel naar de klantenservice en nu weer krijg ok niet al mijn geld terug. Terwijl de fout toch echt bij een van jullie werknemers ligt en niet bij mij. Ik had echt wel kunnen wachten tot December.

Ik hoop snel wat van jullie te horen.

Met vriendelijke groet Marijke Talens.
icon

Beste antwoord door David 1 februari 2018, 11:28

Hoi Marijke,

Wat een verhaal zeg, ik snap dat dit allemaal erg frustrerend kan zijn! We gaan dit nu zo snel mogelijk voor je regelen!

In ons systeem zie ik terug dat je gisteren, vlak voordat je het topic had aangemaakt, contact hebt gehad met mijn collega Angela. Zij heeft je telefonisch te woord gestaan en de verantwoordelijke afdeling ook aangesproken om te kijken waar het nou precies verkeerd gaat met de terugstorting van het resterende bedrag. Wanneer zij iets te horen krijgt, dan zal ze dit natuurlijk ook zo snel mogelijk aan jou laten weten. Ik reken er dan ook op dat dit nu snel wordt opgelost. Het proces kan ik op dit moment niet versnellen of het anders aanpakken, omdat Angela er dus al bovenop zit. Ik vertrouw erop dat zij dit adequaat oppakt en afhandelt. 🙂

Ik snap dat je nu vooral bezig bent met dit probleem, maar ik wilde je toch wijzen op ons nieuwe abonnement, Alles Onder 1 Dak, met Unlimited Voordeel. Het viel mij namelijk op dat er op jouw adres een aantal abonnementen zijn afgesloten, dus dan kom je hier ook voor in aanmerking. Wellicht het overwegen waard, je kunt er fikse kortingen op je abonnement mee krijgen!

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marijke,

Wat een verhaal zeg, ik snap dat dit allemaal erg frustrerend kan zijn! We gaan dit nu zo snel mogelijk voor je regelen!

In ons systeem zie ik terug dat je gisteren, vlak voordat je het topic had aangemaakt, contact hebt gehad met mijn collega Angela. Zij heeft je telefonisch te woord gestaan en de verantwoordelijke afdeling ook aangesproken om te kijken waar het nou precies verkeerd gaat met de terugstorting van het resterende bedrag. Wanneer zij iets te horen krijgt, dan zal ze dit natuurlijk ook zo snel mogelijk aan jou laten weten. Ik reken er dan ook op dat dit nu snel wordt opgelost. Het proces kan ik op dit moment niet versnellen of het anders aanpakken, omdat Angela er dus al bovenop zit. Ik vertrouw erop dat zij dit adequaat oppakt en afhandelt. 🙂

Ik snap dat je nu vooral bezig bent met dit probleem, maar ik wilde je toch wijzen op ons nieuwe abonnement, Alles Onder 1 Dak, met Unlimited Voordeel. Het viel mij namelijk op dat er op jouw adres een aantal abonnementen zijn afgesloten, dus dan kom je hier ook voor in aanmerking. Wellicht het overwegen waard, je kunt er fikse kortingen op je abonnement mee krijgen!

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Ik hoop dat je collega Angela het dan ook echt gaat regelen want er is me in die maanden al zoveel keer beloofd dat het opgelost zou worden en iedere keer gebeurd er weer niets. Ik vond Angela ook niet erg vriendelijk. Maar misschien doet zij wel haar werk.

Het lijkt mij niet heel verstandig om mijn contract te verlengen nu ik mijn geld nog niet heb. Maar op deze manier gaat me dat ook nog weer 50 euro extra kosten omdat jullie nu die actie hebben maar ik nu nog niets kan.

Kan je mij vertellen wat dat Alles onder 1 dak inhoudt?
Reputatie 1
#Marijke0106, lees dit eens door, zul je een hoop wijzer zijn, 🙂
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-samen-wordt-vervangen-door-t-mobile-alles-onder-1-dak-297088
Inmiddels zijn we een week verder en ik heb nog steeds niets van jullie gehoord. Mijn geduld wordt wel aardig op de proef gesteld door jullie. Ik wil graag weten hoe de zaken er nu voor staan.
Groetjes Marijke
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marijke,

Ik begrijp heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik zie dat er een case is aangemaakt door mijn collega zodat dit snel afgehandeld wordt. Excuses voor het ongemak en het wachten. Ik verwacht dat het nu snel in orde wordt gemaakt!

Reageer