Vraag

t mobile eenv grootte boevenbende

• 6 januari 2012
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

beste t mobile ,

word hier een beetje moe van sinds blijf klanteservice ze zouden terugbellen maar nee hoor.

ondertussen mijn klacht gedaan bij consuwijzer en meerder instanties en een grootte boze mail naar pauw en witteman,ben het echt zat jullie maken fouten ik kan betalen.

nogmaals heb meerde malen gebeld heb overige kosten 28,73 terwijl mijn nieuwe tegoed vandaag ingaat en heb nog niet gebeld maar wel zoveel overige kosten vreemd????????is dat nou zo moeilijk om een klant terugbellen of op te lossen .echt om kotsmisselijk van te worden van t mobile echt een schande en zoiets zou de overheid per direct moeten sluiten naar mijn mening een ding is duidelijk dat bedrag zal ik nooit betalen of wil gewoon een normaal iemand die me wel kan uitleggen wat er gaande is m.v.g m. germani

- Mobiele nummer verwijderd. Zie de huisregels. - Moderator CindyS

This topic has been closed for comments

3 reacties

telefoonnr wel verwijder maar geen antwoord vreemde bende bij jullie meten met twee maten heet zoiets de klant goed helpen lijken mij ook huisregels
Reputatie 2
Beste mgermain,
Ik heb CindyS er opgewezen dat jij je nummer op het forum had geplaatst, vandaar haar aanpassing. Lijkt me beter dan dat een ieder die het leest jou gaat lastig vallen. Verder neem ik aan dat je vraag wordt behandeld als je aan de beurt bent.
Mvg
Fun333
Reputatie 7
https://[URL="https://forum.t-mobile.nl/members/mgermani1-240263/"
Zoals fun333 al aangeeft is het niet de bedoeling dat je je vraag, klacht of opmerking meerdere keren op het forum plaatst. Ik heb daarom een aantal berichten van je verwijderd en dit topic gaat op slot. Zie ook de huisregels van dit forum.

Je hebt je vragen eerder gesteld in dit topic. Ik wil je vragen om rustig af te wachten tot je daar een reactie krijgt. Houd er wel rekening mee dat het momenteel erg druk is op het forum waardoor het wat langer duurt voor je een reactie krijgt van een moderator. Wil je liever vrijwel direct een antwoord neem dan telefonisch contact op met T-Mobile Klantenservice (06-24001200) of neem contact met ons op via twitter (@tmobile_webcare).