Beantwoord

T-Mobile ervaring als klant

• 29 januari 2016
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Hallo T-mobile,

Al jaren maak ik fijn gebruik van uw services. In de winkel wordt ik altijd goed geholpen en het contact met uw medewerkers is mij nooit tegengevallen. Nu zijn er ook een aantal kleine dingetjes waar ik wel tegen aan loop als klant. En aangezien klantreizen, customer experience, usability, funnels en weet ik allemaal wel niet voor termen ons om de oren komen vliegen in organisaties hoopte ik dat hier wellicht naar gekeken zou kunnen worden of dat er onderbouwing naar mij zou kunnen worden gegeven?

Zie deze punten a.u.b. niet als een rant naar t-mobile maar als kans.

- Ik mis een app voor windows phone, ik weet dat het grote publiek nog steeds voor android en ios gaan maar wie het kleine niet eert. daarnaast is windows een steeds groter wordende groep gebruikers.

- Wanneer uw contact pagina aangeeft dat er ongeveer 10 minuten wachttijd aangeeft voor chat, dan zou het fijn zijn als ik toch 2,5 uur moet wachten (niet overdreven, helaas!) omdat uw collega's hard aan het werk zijn medegebruikers te helpen, mij een kleine update status geeft over hoe lang ik nog ongeveer kan wachten of alternatieven aanbiedt.

- Uw facturen zijn overzichtelijk en voorwaarden voor zover mogelijk 'duidelijk' beschreven (het blijft een lap tekst 😉 ). En toch heb ik de informatie over de inflatie verhoging gemist. Uiteraard is dit mijn eigen verantwoordelijkheid en heeft u compleet gelijk wanneer u verwijst naar de voorwaarden. Ik heb ze gelezen en het staat er, no question. Maar er zijn blijkbaar veel klanten die dit gemist hebben, vanuit organisatie gekeken heeft u gelijk, maar anno 2016 waarbij er gelukkig ook de gebruiker centraal wordt gezet zouden dit soort... gebruiks / ervaringsdrempels toch voorkomen kunnen worden. Of t mobile nu gelijk heeft of niet, een nare ervaring gekoppeld aan uw brand is toch niet wenselijk, voor u en voor klant 😞.

- Bij het starten van mijn abonnement is tegen mij gezegd dat Deezer gratis* zou zijn. Het doet mij dan toch een beetje pijn als ik in mijn facturen zie dat hier dan toch een bedrag voor wordt afgeschreven.

Nogmaals, geen rant!

groetjes
icon

Beste antwoord door KoenM 30 januari 2016, 12:17

Hallo T-mobile,

Al jaren maak ik fijn gebruik van uw services. In de winkel wordt ik altijd goed geholpen en het contact met uw medewerkers is mij nooit tegengevallen. Nu zijn er ook een aantal kleine dingetjes waar ik wel tegen aan loop als klant. En aangezien klantreizen, customer experience, usability, funnels en weet ik allemaal wel niet voor termen ons om de oren komen vliegen in organisaties hoopte ik dat hier wellicht naar gekeken zou kunnen worden of dat er onderbouwing naar mij zou kunnen worden gegeven?

- Ik mis een app voor windows phone, ik weet dat het grote publiek nog steeds voor android en ios gaan maar wie het kleine niet eert. daarnaast is windows een steeds groter wordende groep gebruikers.

[...]

Nogmaals, geen rant!

groetjes

Hallo Dinho,

Ten eerste welkom op het forum!

Bedankt voor je feedback over T-Mobile. Ik kan helaas verder geen uitspraken doen over bv je vraag naar de Windows App. Deze opmerking/vraag is inderdaad al vaker (terecht) langs gekomen. Op dit moment is er geen zicht op of deze app uberhaupt komt. Wat de precieze beweegredenen zijn, dat weet ik niet.

Wat betreft de inflatiecorrectie. Op DEZE pagina staat info hierover. T-Mobile zou wellicht een bericht hebben kunnen uitgeven (bv via een mail), echter moet je je afvragen of je dit wel moet doen. Zo kun je voor elke wijziging wel een bericht gaan uitsturen. Begrijp me niet verkeerd, ik snap jou, maar anderzijds T-Mobile ook. Het staat tenslotte in je contract zoals je al aangaf. De inflatiecorrectie staat wel in je factuur vermeld.

De belofte voor gratis 'Deezer' kan ik alleen maar betreuren. Helaas zijn/waren er geen acties waarbij deze service gratis werd aangeboden. Mag ik vragen waar je dit beloofd is? En hoeveel je nu betaald voor je Deezer?

Je klacht over de chat; Ik had het allang opgegeven na 15 minuten 😛. Een wachttijd van 2,5uur is inderdaad niet meer van deze tijd. Je had wellicht beter even kunnen bellen, zo kun je ook 1 op 1 reageren. Chatten vind ik meer iets voor simpele, algemene zaken.

In ieder geval bedankt voor je feedback. Ook de medewerkers zullen hier blij mee zijn en eventueel nog aanvullen met hun opmerkingen. Ze zullen het zeker meenemen!

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hallo T-mobile,

[...]

Nogmaals, geen rant!

groetjes

Hallo Dinho,

Ten eerste welkom op het forum!

Bedankt voor je feedback over T-Mobile. Ik kan helaas verder geen uitspraken doen over bv je vraag naar de Windows App. Deze opmerking/vraag is inderdaad al vaker (terecht) langs gekomen. Op dit moment is er geen zicht op of deze app uberhaupt komt. Wat de precieze beweegredenen zijn, dat weet ik niet.

Wat betreft de inflatiecorrectie. Op DEZE pagina staat info hierover. T-Mobile zou wellicht een bericht hebben kunnen uitgeven (bv via een mail), echter moet je je afvragen of je dit wel moet doen. Zo kun je voor elke wijziging wel een bericht gaan uitsturen. Begrijp me niet verkeerd, ik snap jou, maar anderzijds T-Mobile ook. Het staat tenslotte in je contract zoals je al aangaf. De inflatiecorrectie staat wel in je factuur vermeld.

De belofte voor gratis 'Deezer' kan ik alleen maar betreuren. Helaas zijn/waren er geen acties waarbij deze service gratis werd aangeboden. Mag ik vragen waar je dit beloofd is? En hoeveel je nu betaald voor je Deezer?

Je klacht over de chat; Ik had het allang opgegeven na 15 minuten 😛. Een wachttijd van 2,5uur is inderdaad niet meer van deze tijd. Je had wellicht beter even kunnen bellen, zo kun je ook 1 op 1 reageren. Chatten vind ik meer iets voor simpele, algemene zaken.

In ieder geval bedankt voor je feedback. Ook de medewerkers zullen hier blij mee zijn en eventueel nog aanvullen met hun opmerkingen. Ze zullen het zeker meenemen!

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dinho,

Dit zie ik zeker niet als rant, maar als zeer welkome feedback! Kme heeft helemaal geijk dat we hier blij mee zijn, want als niemand bij ons neerlegt waar ze tegenaan lopen, dan weten wij ook niet wat we zoal kunnen verbeteren! ;)

Ik loop je punten even op volgorde door:
- Kme gaf het al aan dat we steeds vaker signalen krijgen dat de groep Windows-gebruikers groeit en behoefte heeft aan een T-Mobile App. Logisch natuurlijk, dus wij hebben dit ook doorgegeven aan de afdeling die de apps ontwikkelt. In het begin was de groep nog dusdanig klein dat een app niet op de planning stond, maar door de groei is dit iets waar nu weer naar gekeken wordt en de ontwikkeling hiervan staat in ieder geval serieus op de kaart! Wordt spoedig vervolgd dus!

- Daar heb je helemaal gelijk in, het zou netjes zijn geweest als er even een korte update werd gegeven over de verwachte wachttijd. Ik zie regelmatig dat dit wel gebeurt, maar het verschilt waarschijnlijk ook per medewerker én natuurlijk de drukte waar zij mee te maken hebben.

- De informatie over de inflatiecorrectie wordt inderdaad via de door Kme genoemde website behandeld. Aangezien dit een jaarlijks terugkerend punt is, wordt dit niet elke keer weer gecommuniceerd. Kme geeft hierin ook terecht aan dat er ergens een keuze gemaakt moet worden wat we wel en wat niet als bericht versturen.

- Het is inderdaad spijtig om te horen dat er gezegd is dat dit gratis is, want ondanks dat je een goede korting ontvangt, is het niet helemaal gratis. Op je factuur zie je dat je Deezer ontvangt, maar hier ook korting op ontvangt, waardoor je iets minder dan €2,- betaalt voor Deezer. Excuses als er is verteld dat dit helemaal gratis zou zijn.

Hopelijk heb ik het een en ander weer wat voor je kunnen ophelderen, maar als je nog vragen hebt of ergens aanvulling op wilt horen we dat graag! 🙂

Reageer