Beantwoord

T-Mobile extra stopt, punten inwisselen waarvoor?

Gisteren ontving ik een mail over het stoppen van T-mobile extra. Volgens de mail kan ik mijn jarenlang gespaarde loyaliteitspunten nog slechts 4 weken inwisselen. Dus ik ga naar de T-Mobile extra shop. Behalve dat er nauwelijks aanbod is, zie ik dat de tegoedbonnen voor Bol.com en Zalando - het enige waarvan ik denk: leuk - uitverkocht zijn. En nu staan ze helemaal niet meer in de shop. Behalve dat het vrij kort dag is om zoiets te melden per mail, lijkt mij dit geen manier om trouwe klanten zo te bedanken voor hun loyaliteit, of wel?

icon

Beste antwoord door Evy 10 juni 2020, 11:23

Hi @MdR01 

We zijn sinds 29 januari 2018 gestopt met T-Mobile Extra, alles hierover vind je in dit topic. Omdat deze punten bijna komen te vervallen sturen wij je deze herinnering. Met je gespaarde punten kun je iets uitzoeken in de catalogus van T-Mobile Extra of je kunt je punten inwisselen in één van onze T-Shops voor korting op accessoires, een korting op de factuur is niet mogelijk! Mocht je niets kunnen vinden dan kun je je gespaarde punten altijd doneren aan Jarige Job – daar maak je een hoop kinderen blij mee! :smile: Momenteel zijn de cadeaukaarten van Bol.com en Zalando tijdelijk uitverkocht, over uiterlijk drie dagen zijn deze weer in de catalogus te vinden. Ik ben benieuwd wat je gaat uitzoeken!

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @MdR01  Dit is al twee jaar terug bekend gemaakt, jammer dat dat je ontgaan is. Vaak stond het ook onder aan de mails van TM
Gelukkig mag je de punten ook in de shops van TM inwisselen voor leuke producten of kortingen op producten

Meer informatie kan je Hier lezen.

Groetjes 

Reputatie 6
Badge +5

Hi @MdR01 

We zijn sinds 29 januari 2018 gestopt met T-Mobile Extra, alles hierover vind je in dit topic. Omdat deze punten bijna komen te vervallen sturen wij je deze herinnering. Met je gespaarde punten kun je iets uitzoeken in de catalogus van T-Mobile Extra of je kunt je punten inwisselen in één van onze T-Shops voor korting op accessoires, een korting op de factuur is niet mogelijk! Mocht je niets kunnen vinden dan kun je je gespaarde punten altijd doneren aan Jarige Job – daar maak je een hoop kinderen blij mee! :smile: Momenteel zijn de cadeaukaarten van Bol.com en Zalando tijdelijk uitverkocht, over uiterlijk drie dagen zijn deze weer in de catalogus te vinden. Ik ben benieuwd wat je gaat uitzoeken!

Nog steeds geen bol.com cadeaubonnen en geen mogelijkheden meer om aan jarige job te doneren. Beetje jammer!

Ik zie de ‘beloofde’ Bol.com en Zalando cadeaukaarten nog steeds niet in de catalogus van T-Mobile Extra staan. Jammer dat T-Mobile zo met jarenlang trouwe klanten omgaat :angry:

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Soms kan het voorkomen dat een bepaald product is uitverkocht. We proberen dagelijks de producten aan te vullen, zodat iedereen iets leuks kan uitzoeken! Neem dus geregeld een kijkje in de catalogus. 

Hi,

Soms kan het voorkomen dat een bepaald product is uitverkocht. We proberen dagelijks de producten aan te vullen, zodat iedereen iets leuks kan uitzoeken! Neem dus geregeld een kijkje in de catalogus. 

Dit strookt niet met het antwoord wat je collega Evy 7 dagen geleden gaf (zie hierboven)

Ik zit met diezelfde issue. De Bol.com cadeaubonnen stonden als ‘tijdelijk uitverkocht’. Als antwoord kreeg ik te horen dat ze er over 2 a 3 dagen weer zouden zijn. Het is nu een week later en zij zijn er nog steeds niet.

als je dan nog een keer belt en als antwoord krijgt dan ze helemaal niet meer komen, is dat geen goede service van TMobile en betekent eigenlijk ook nog dat Tmobile liegt.

Ik heb nog 5000 punten in te wisselen en dat wil ik graag in de vorm van Bol-vouchers.

Ik hoop dat Tmobile alsnog hun voorraad met spoed gaat aanvullen, zodat trouwe klanten gewoon gebruik kunnen maken van hun rechten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

We proberen zoveel mogelijk aan te vullen maar kunnen niet garanderen wanneer en in welke getallen dit zal gebeuren. Vanwege grote interesse is het aanbod in de catalogus beperkt en kan het voorkomen dat er producten uitverkocht geraken. Wij proberen dagelijks de producten aan te vullen, zodat iedereen iets leuks kan uitzoeken. Wanneer en in welke hoeveelheid dit wordt aangevuld is onduidelijk. Houdt daarom onze catalogus goed in de gaten!

Dat betekent dat ik dagelijks moet inloggen om te kijken of er iets is aangevuld. Fijn is dat! Alsof ik 24 uur achter een pc zit op jullie website

Op welk tijdstip doet Tmobile die aanvullingen? Dan hoef ik steeds maar 1 keer te kijken.

Kan ik niet een pushberichtje ontvangen wanneer de spullen er op staan?

Reputatie 6
Badge +5

Hi @mkr1 

Kan me voorstellen dat je heel graag voor de bol.com voucher wilt gaan, dat is ook mijn favoriet! We doen er uiteraard alles aan om de catalogus te blijven aanvullen. Het is voor ons lastig om te vertellen wat nou het exacte moment is wanneer dit wordt aangevuld, dit weet ik namelijk ook niet. Je feedback neem ik zeker mee, het is een heel goed idee om klanten een melding te sturen op het moment dat je favoriete product weer is aangevuld! Mocht het nou niet lukken met de bol.com voucher, dan hoop ik dat je wat anders moois kan vinden! :smile:

Het is nu 8 dagen later en de catalogus is nog steeds niet aangevuld. 
ik krijg het gevoel dat Tmobile niet meer aan zijn trouwe klanten denkt. 
hierbij doe ik nogmaals het verzoek om nieuwe en om voldoende Bol.com cadeaukaarten weer ter beschikking te stellen voor al jullie klanten. 
de einddatum voor mij komt nu heel erg dichtbij en ik wil graag nog gebruik maken van mijn recht. 

Je kan gebruik maken van je recht iets kiezen wat beschikbaar is.

Maar eigenlijk is het geen recht maar een gunst.

Er staat ongetwijfeld in de voorwaarden dat TM eenzijdig bepaald wat ze beschikbaar stellen,  jammer als dit iets is wat je niet wilt hebben.

En in diezelfde voorwaarden staat bijna zeker ook dat TM gerechtigd is het spaarprogramma aan te passen of te beeindigen, en dat gaan ze dus ook doen.

Ik doe er niet aan mee  dus heb de voorwaarden niet gelezen.

Als je niet meedoet, moet je ook niet reageren. 
Dat ze het spaarprogramma beëindigen is prima, maar geef klanten tenminste nog een volledige keuze tot het eind, dan is Tmobile klantgericht en sociaal. 

Waarom zou ik niet mogen reageren, blijft een openbaar forum voor iedereen toegankelijk.

En iets dat uitgefaseerd word is altijd dat het minder word, en daar zul je het mee moeten doen, dan gaan schermen met "mijn recht” je kunt krijgen wat er beschikbaar is en als dat je niet bevalt heb je pech.

Als je het gehele topic zou lezen, kan je zien dat Tmobile toezegt om de catalogus weer aan te vullen. Daar gaan ook mijn reacties over. Jij verdraait de zaken terwijl je inhoudelijk niet op de hoogte bent. Zeker als je zelf niet in deze situatie zit, begrijp je ook niet waarom ik en anderen het melden via dit kanaal. 

Reputatie 7
Badge +20

@mkr1,

Zoals Doornekamp33 terecht aangeeft is het een openbare community en staat het iedereen vrij te reageren op berichten van een ander (zolang de huisregels maar in acht worden genomen). 

De catalogus is onlangs nog aangevuld, maar sommige producten zijn zo populair dat het alweer snel op is. De catalogus wordt nog wel aangevuld, maar houd er rekening mee dat dit niet heel vaak meer gebeurt, aangezien T-Mobile Extra al een tijd wordt uitgefaseerd. Ik heb geen concrete data voor je wanneer de catalogus aangevuld wordt en waarmee, dus het enige wat ik kan aanraden is om geregeld  even de catalogus te checken. Echter kan ik geen garanties geven wat er aangevuld wordt en wanneer dit gebeurt. Het klinkt misschien wat cru, maar ik wil daarin ook wel zo eerlijk mogelijk zijn. 

Als er nog andere vragen zijn dan horen we het graag van je.

Reageer