Beantwoord

T-Mobile geweldige bedrijf; ze naaien je waar je bijstaat

en wil je een klacht indienen dan wordt de telefoon opgehangen
heb verdorie 2 jaar geweldig bij tmobile iedereen rade ik het aan goed bereik geen problemen dus toen eind contract ik mijn contract verlengen en een contract van mijn zoon

wat blijkt ineens pikken ze mijn belminuten in terwijl ze eerst werden opgespaard ik vindt het schandalig
elke maand 100 tot 200 belminuten foetsie
icon

Beste antwoord door MaschaB 16 januari 2015, 20:01

Beste ericawilma, welkom op het forum.

Het klopt dat opgespaarde minuten vevervallen bij het aangaan van een nieuw contract. Bij het aafsluiten van je contract ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Zodra dit contract afloopt vervallen deze voorwaarden en dus ook de voorwaarde behoud van beltegoed. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Beste ericawilma, welkom op het forum.

Het klopt dat opgespaarde minuten vevervallen bij het aangaan van een nieuw contract. Bij het aafsluiten van je contract ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Zodra dit contract afloopt vervallen deze voorwaarden en dus ook de voorwaarde behoud van beltegoed. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden.
Reputatie 6
Badge +8
Als je elke maand tot 200 minuten kwijt bent wil zeggen dat een niet passend abonnement hebt afgesloten.
Als je zou opsparen zou dat bijna 5000 minuten betekenen na 2 jaar.
Bel minuten meenemen is uit de tijd en zal bijna nergens meer aangeboden worden.
De prijs per minuut is erg omlaag gegaan door deze aanpassingen.
Gewoon alles opbellen, dan heb je een mooie deal voor mooie prijs.

Groetjes,
Centaur
Reputatie 7
Badge +15
@ericawilma

Ik snap je frustratie en ik vind het vervelend dat je het idee hebt dat je niet goed bent ingelicht.

Minuten opsparen zit niet meer in jouw prijsplan. In het prijsplan van jouw abonnement staat bij punt 4 aangegeven dat je belminuten een maand houdbaar zijn na aankoop. Ik kan hier helaas niets voor je aan veranderen.

Wanneer je een klacht of een vraag hebt dan kun je die eenvoudig indienen via onze website. Maar je mag je vragen ook altijd kwijt op het forum! 🙂

Reageer