Beantwoord

T-mobile.nl is vergrendeld

• 11 juli 2020
  • 8 reacties
  • 398 Bekeken

De T-mobile website is vergrendeld zoals bijvoorbeeld wordt gedaan voordat je de website kan betreden totdat je akkoord gaat met cookies of verplicht moet inloggen, ik heb al mijn browser gegevens en cookies verwijderd en mijn computer opnieuw opgestart maar het probleem blijft zich (alleen op tmobile) voordoen.

mvg,

Juriaan

icon

Beste antwoord door Jjuriaan 11 juli 2020, 17:14

heb het probleem verholpen door op deze website specifiek https://www.t-mobile.nl/cookies de cookies nogmaals te accepteren en nu werkt de website wel gewoon.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Jjuriaan 

Wat krijg je dan precies te zien bij het betreden van de T-mobile website of wat werkt er niet correct? En heb je dat probleem ook op andere apparaten?

Hier werkt de website gewoon prima. 👍🏼

Dat de website grijs is, ik kan nergens op klikken en ik heb ook al meerdere toetsen geprobeerd maar niets werkt, als ik de website open is hij gewoon helder maar na 1seconde na het betreden wordt hij “greyed out“, alsof je iets moet accepteren maar dat wordt niet geladen waardoor de website onbruikbaar is.

Cookie plug in in gebruik, was bij mij een tijdje geleden ook op site’s een probleem, zelfde als een ad blocker die soms te ver ging waardoor de add wel opkwam maar niet leesbaar.

Cookie plug in in gebruik, was bij mij een tijdje geleden ook op site’s een probleem, zelfde als een ad blocker die soms te ver ging waardoor de add wel opkwam maar niet leesbaar.

Hallo @Jjuriaan 

Wat krijg je dan precies te zien bij het betreden van de T-mobile website of wat werkt er niet correct? En heb je dat probleem ook op andere apparaten?

Hier werkt de website gewoon prima. 👍🏼

dit is niet de oplossing ik begrijp niet waarom dit als antwoord is geselecteerd maar ik heb geen adblockers actief en zelfs nu werkt de website niet voor mij. (tevens is dit de enige pagina waar ik last van heb en alleen op mijn PC.

ik heb de afbeelding van de pagina hier gekopieerd zoals je kunt zien is de pagina gewoon grijs ipv helder.

heb het probleem verholpen door op deze website specifiek https://www.t-mobile.nl/cookies de cookies nogmaals te accepteren en nu werkt de website wel gewoon.

Dus toch een cookie probleem, niet een cookie plug in actief, ik gebruik al jaren I don’t care about cookies en die gaf dat probleem op firefox op de PC, even uitgezet cookie geaccepteerd en het was klaar.

Kan ook zijn dat een oude bleef hangen, soms moet je ze eens opschonen zodat je de nieuwe weer hebt zoals je nu gedaan hebt.

ik heb al mijn cookies en browsergegevens als eerste gereset en moest overal weer cookies accepteren op diverse websites, echter op t-mobile had het geen effect. waar dit door kwam geen idee ik had geen plug-ins of extensies zoals adblockers actief.

maar toch bedankt voor de informatie.

Dat is dan vreemd, welke browser gebruik je?

Reageer