Beantwoord

T-Mobile pakt klacht niet op.

  • 19 juni 2020
  • 1 reactie
  • 455 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 7 reacties

Twee maanden geleden heb ik mijn iPhone X  binnen de garantietermijn in navolging van de reparatieprocedure van T-Mobile opgestuurd naar Dr. Mobile. Net als vorige keer (zie dit topic) heb ik een refurbished toestel teruggekregen, in plaats van een nieuw toestel (zoals ik onder het Nederlandse consumentenrecht zou mogen verwachten, zie ook deze uitspraak). Hajar (moderator van dit forum) heeft mij in dit topic  en middels privéberichten toegezegd dat dit opgepakt wordt, maar helaas: er is nog geen enkele inhoudelijke reactie gekomen en Hajar geeft al enkele weken niet meer thuis.

 

Hoe gaan we dit alsnog oplossen?

icon

Beste antwoord door David 19 juni 2020, 09:54

@ShutUp 

Ik snap dat je graag antwoord wilt, maar het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent over hetzelfde onderwerp. Je kunt het bij jouw eerdere topic houden en ik zal Hajar op jouw bericht attenderen.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@ShutUp 

Ik snap dat je graag antwoord wilt, maar het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent over hetzelfde onderwerp. Je kunt het bij jouw eerdere topic houden en ik zal Hajar op jouw bericht attenderen.

Dit topic gaat op slot.