Beantwoord

T-Mobile shop Heerlen

• 26 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1549 Bekeken

T-Mobile,

Hoe is het mogelijk dat ik door de shopmanager van de T-Mobile winkel in Heerlen word teruggebeld, nadat ik een dag eerder met een klacht naar de winkel ben toegeweest, en deze tijdens het gesprek de luidspreker aan heeft staan en een andere medewerker meeluistert zonder dat ik van tevoren word ingelicht of gevraagd of ik er wel mee akkoord ga?! Zijn daar geen regels en richtlijnen voor ivm privacy???
icon

Beste antwoord door David 26 oktober 2018, 16:34

HI Lillyenzo,

Dat is zeker niet de manier waarop we te werk willen gaan! Om te beginnen dan ook mijn excuus voor deze vreemde situatie.

Zou je misschien een toelichting kunnen geven van de klacht en het gesprek wat daar vervolgens op volgde? Ik wil dit graag tot op de bodem voor je uitzoeken, dus heb ik iets meer tekst en uitleg nodig. Als je dit liever niet openbaar deelt, stuur me dan gerust een privébericht (via mijn profiel). Ik zal hier zorgvuldig mee omgaan. Dit hoort natuurlijk buiten kijf te staan, maar in het huidige licht snap ik dat je daar vraagtekens bij hebt.

Ik wil dit in ieder geval graag voor je uitzoeken en er achteraan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
HI Lillyenzo,

Dat is zeker niet de manier waarop we te werk willen gaan! Om te beginnen dan ook mijn excuus voor deze vreemde situatie.

Zou je misschien een toelichting kunnen geven van de klacht en het gesprek wat daar vervolgens op volgde? Ik wil dit graag tot op de bodem voor je uitzoeken, dus heb ik iets meer tekst en uitleg nodig. Als je dit liever niet openbaar deelt, stuur me dan gerust een privébericht (via mijn profiel). Ik zal hier zorgvuldig mee omgaan. Dit hoort natuurlijk buiten kijf te staan, maar in het huidige licht snap ik dat je daar vraagtekens bij hebt.

Ik wil dit in ieder geval graag voor je uitzoeken en er achteraan!

Reageer