Beantwoord

T-mobile verschrikkelijke service

• 19 juni 2014
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb bijna 2 jaar geleden een abonnement bij t-mobile afgesloten met een blackberry hiervoor ben je verplicht om 7.50 per maand extra te betalen voor blackberry diensten. Ik heb al meer dan een jaar geen blackberry meer maar ben wel verplicht om nog steeds hiervoor te betalen terwijl mijn vriend die hetzelfde probleem heeft bij vodafone wel gewoon de blackberrydiensten werden uitgeschakeld terwijl zijn contract nog een jaar liep.

Goed voorbeeld van goede service bij t-mobile, spijt dat ik niet ben overgestapt.

icon

Beste antwoord door Bren1 20 juni 2014, 14:09

Hoi Andrea,

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag de BlackBerry bundel uitgezet wilt hebben omdat je ook geen BlackBerry toestel meer hebt.
Onder jouw gegevens zie ik dat je ook een Onbeperkt Internet Voordeelbundel actief hebt daarom heb ik de uitzondering gemaakt om de BlackBerry bundel te verwijderen.
Hoop dat dit een passende oplossing voor je is.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +13
Je kan deze dienst uitschakelen na 24 maanden dus als je contract is afgelopen.
Vermoedelijk heb je door het kiezen van die bundel ook extra korting gekregen op je toestel toen je het abo afsloot.
Ja dat begrijp ik. Maar de blackberry diensten staan los van de toestelprijs of het maandelijkse bedrag wat ik betaal deze ben je verplicht om te betalen als je een blackberry hebt. Ik was niet tevreden over het toestel en zijn diensten dus ik heb hem snel weggedaan. Maar een bedrijf met goede service zoals vodafone die zou deze gewoon voor je uitschakelen.
Badge +13
Maar heb je deze vraag al gesteld aan t mobile of dat mogelijk is?
Zo nee zou ik rustig een reactie van een moderator afwachten en wie weet kan deze wel wat voor je betekenen.
Ja dat heb ik maar het antwoord was: kunnen we niks aan doen. En ik heb ook gezegd dat ze het bij vodafone wel doen maar dat interesseerde ze vrij weinig. Helaas is het niet anders ik zit eraan vast.
Reputatie 3
Hoi Andrea,

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag de BlackBerry bundel uitgezet wilt hebben omdat je ook geen BlackBerry toestel meer hebt.
Onder jouw gegevens zie ik dat je ook een Onbeperkt Internet Voordeelbundel actief hebt daarom heb ik de uitzondering gemaakt om de BlackBerry bundel te verwijderen.
Hoop dat dit een passende oplossing voor je is.

Reageer