Beantwoord

T Mobile zakelijke afdeling klacht jegens medewerker Ayse

• 21 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1785 Bekeken

Reputatie 2
Per juni 2019 ben ik overgestapt naar een zakelijke abonnement bij T- Mobile. In de omgeving van my T-Mobile zijn de facturen over het jaar 2019 niet inzichtelijk. Ik heb gevraagd heden aan de zakelijke klantenservice of deze facturen digitaal verstuurd kunnen. Ik heb met een medewerker Ayse gesproken die meerdere malen de verbinding heeft verbroken. Zij weigerde de facturen per mail te versturen en begrijpt niet aan wat de urgentie is omtrent het tijdig indienen van BTW aangifte. Per post is geen optie omdat dit te lang duurt en ik een belastingschuld krijg. T- Mobile is een zeer onprofessionele organisatie en ik eis een versturing van de facturen per e-mail.

Tevens heeft de medewerkster Ayse mijn simkaart geblokkeerd en dient dit als een heuse aanval op mijn integriteit gezien te worden. Ik eis een compensatie voor de uren dat ik niet heb kunnen bellen Overigens ben ik niet gediend van deze blokkade, omdat een familielid op sterven ligt en deze mij nu niet kan bereiken!!!
icon

Beste antwoord door Hajar 22 juli 2019, 11:16

Hi Raja20,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je mijn collega hebt gesproken. Ik zie dat de blokkade na 1 uur al was verwijderd. De reden ervoor was vanwege een woordenwisseling kan ik lezen. Wat betreft je vraag; Het klopt in dit geval dat wij geen facturen per e-mail mogen sturen. Wij kunnen deze alleen per post sturen dus als je daar akkoord mee gaat dan maken we dat in orde.

Ik hoor graag van je dan help ik je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Raja20,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je mijn collega hebt gesproken. Ik zie dat de blokkade na 1 uur al was verwijderd. De reden ervoor was vanwege een woordenwisseling kan ik lezen. Wat betreft je vraag; Het klopt in dit geval dat wij geen facturen per e-mail mogen sturen. Wij kunnen deze alleen per post sturen dus als je daar akkoord mee gaat dan maken we dat in orde.

Ik hoor graag van je dan help ik je graag verder!

Reageer