Vraag

talloze fouten en waardeloze beloftes

Reputatie 2
Ik ben al heel lang klant bij t-mobile, maar ik heb hier spijt van als haren op mijn hoofd.

Op 18 september 2012 kreeg ik een voorstel om mijn contract te verlengen, netjes een voorstel
gehad waar ik me wel ik kon vinden, Samsung voor 49,95 euro en 12 maanden 50% korting op mijn abonnement.

Op 20 september een poging gewaagd om hier een akkoord voor te geven, blijkbaar had iedereen het te druk ivm de lancering van de Iphone 5,
en kreeg ook diverse keren te horen : sorry mevrouw, kunt u op een ander tijdstip terug bellen want we hebben het veel te druk
met de lancering van de iphone 5.

Daar zak je broek toch van af, en zeker als je het zelfde riedeltje ook op vrijdag 21 september te horen krijg.

Dan nieuwe poging gewaagd na het weekend, gelijk op maandag de eerst volgende werkdag, en ja hoor, daar
kwam het gezeur weer over de iphone, sorry mevrouw we hebben het te druk met het uitleveren en verwerken
van de bestellingen.

Diverse nieuwe pogingen gewaagd en toen maar eens een klacht ingediend per email en toen werd ik terug gebeld,
en 1000 maal excuses, en mevrouw ik ga het direct voor u regelen.

En dan komt je nieuwe contract per email en wat staat er Samsung voor 199,95 euro en 6 maanden korting,
direct weer gebeld, en mijn aanbod wat ik gekregen had was verlopen, helaas pindakaas, want ik had te lang gewacht.

Toen opnieuw een klacht ingediend en toen terug gebeld door een of andere supervisor die alles in orde ging maken,
en het was bijna te mooi om waar te zijn, 12 maanden korting klopte, maar het toestel was en bleef 199,95 euro.

Weer gebeld met T-mobile en na 5 pogingen eindelijk iemand die mijn voorstel terug kon vinden en alsnog alles
aangepast heeft naar 49,95 euro, wel via een omweg want die 199,95 euro MOEST ik betalen, maar zou dan 150 euro
terug krijgen van T-mobile.

Met de factuur van oktober was het toch weer niet geregeld, gewoon de volle 100% en geen credit nota van 150 euro.

November was alles uiteindelijk geregeld en kreeg hier ook een melding van.

Dacht nog, niet te geloven, maar het is gelukt, nou die vreugde was van korte duur.

Heb ingelogd via mijn T-mobile, om eens te kijken of alles nu rechtgetrokken was, en daar zag ik dus iets
waar mijn nekharen van overeind gingen staan.

Ik betaal altijd inclusief abonnement en alle extra kosten een bedrag rond de 100 euro, de ene maand is het 80 euro
en de andere maand is het 90 euro, met een max van 100 euro.

En wat zijn mijn fakturen sinds ik mijn abonnement heb verlengt :
Oktober : 193,34 euro
November : 222.86 euro
December : 360.76 euro

Toch knap als je belpatroon niet veranderd is, geen gebruik maak van extra diensten zoals internet.

Vandaag dd 3 januari 2013, 7 x gebeld met T-Mobile, en 7 x gewoon niet verder komen, sorry mevrouw
geen idee wat er aan de hand is, helaas kan ik u niet helpen.

Poging nr 8 : gesproken met Erik Stap, antwoord : mevrouw ik zie wat er fout is gegaan, iemand heeft u terug gezet
naar een relax 35 abonnement, en dat is niet goed, ik ga even eea navragen en dit oplossen.

Wat denk je, verbinding wordt verbroken, en zie dan Meneer Erik Stap maar eens te pakken te krijgen,
doorverbinden mogen ze niet, en een terug bel verzoek werkt niet want hij belt je niet terug.

Dan poging nr 9 : gesproken met Ismael Adams, mevrouw ik zie het hele probleem, u bent in oktober per ongeluk
terug gezet, ik ga alles voor u regelen, en er voor zorg dragen dat alle gemaakte kosten die u onterecht betaald heb
aan u worden vergoedt.

Geeft u mij aub even de tijd zodat ik alles netjes en correct kan uitzoeken, regelen en rechtzetten, ik bel u gegarandeerd
vandaag voor 18.00 uur terug.

Nu 1 x raden, 19.00 uur niemand gebeld, as usual.

Net weer gebeld tot 3 x toe, en weer het eerder gehoorde antwoord : sorry mevrouw maar ik kan u helaas niet helpen.

Terug bel verzoeken werken ook niet, supervisor spreken werkt ook niet, doorverbinden kan niet, en ben er nu helemaal
klaar mee, ik geef T-mobile tot vrijdag 4 januari 16.00 uur de tijd om dit op te lossen, zoniet dan ga ik het contract via een
advocaat laten ontbinden, en gelukkig heb ik de gesprekken opgenomen waarin duidelijk wordt medegedeeld dat er aan
de kant van T-mobile iets goed fout is gegaan.

Toch knap dat je een smart + 420 abonnement heb en dat een of andere wezenloos, je zonder overleg of wat
dan ook even terug zet naar een relax met 35 minuten.

En dan de opmerking mevrouw u moet dan ook ervoor zorgen dat u binnen uw belminuten blijft.

Belachelijk, heb hier geen woorden voor

T-mobile, waar blijven jullie met de talloze beloftes ?????

3 reacties

Bij mij hadden ze ook zo'n geintje geflikt, alleen dan met gratis intenet. En maar niets kunnen doen. Wilde het afkopen maar dat was erg duur. Maar nu bijna een jaar later stap ik over naar Vodafone!! Verwacht dat het daar beter gaat.
Reputatie 5
@brigitte100,

Wat een verhaal! Het is duidelijk dat dit allemaal veel te lang duurt voordat het is opgelost. Omdat het mij handiger lijkt om dit nu verder telefonisch af te handelen heb ik mijn collega van het klachtenteam gevraagd om contact met je op te nemen zodat nu alle problemen die nog spelen in één keer opgelost kunnen worden.

Je kan dus in de loop van vandaag een telefoontje van ons verwachten.
Het is me duidelijk geworden dat medewerker hen best doen om je te helpen. ze bejegenen je goed: vriendelijk je  te woord staan,  maar inhoudelijk ze kunnen of mogen je niet helpen. De reacties van de medewerkers komt over net als de standaard begroeting van de Amerikaanse vast voed restaurants: eet smakelijk dag en tot ziens. Gelukkig dat er wel iemand die het heft in handen neemt om je verder te helpen. We horen graag hoe het is afgelopen.

Reageer