Vraag

telefonisch contact


Ik snap niet waarom ik, als ik de klantenservice bel met een vraag, ik een computer aan de lijn krijg en vervolgens wordt afgebroken omdat mijn vraag dan beantwoord zou zijn. Mijn vraag is niet beantwoord! Zucht!

2 reacties

Reputatie 1
Welkom op het forum ! Volgens mij hoort dat natuurlijk niet zo te zijn. Je zou je vraag hier eventueel ook kunnen stellen.

Zou je het eventueel nog een keer kunnen proberen ? 

(als je al klant bent)
T-Mobile
Vanaf een mobiel nummer  1200*
Vanaf een vast nummer  06 - 2400 1200*

*Abonnee: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.
Standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer binnen Nederland. Voor klanten met een Relax-abonnement van vóór januari 2010 of een i-Abonnement van vóór 4 april 2011 is bellen met T-Mobile klantenservice gratis.
*PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.

(als je nog geen klant bent)

T-Mobile
Vanaf een mobiel nummer  0800 - 7123*
Vanaf een vast nummer  0800 - 7123*

*Gratis telefoonnummer.
*Abonnee: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.
*PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
*T-Mobile medewerkers verstrekken alleen informatie over een contract aan de contracthouder.

T-Mobile Online (Internet, Bellen en TV)
Klantenservice  0900 9515 (€ 0,15/min)
HDTV CanalDigitaal  0900 9323 (€ 0,15/min)
Verkoop  0900 0133 (€ 0,10/min)
dit heb ik meerdere malen geprobeerd. haalt niets uit. "op elk gewenst moment terug naar het hoofdmenu met sterretje" help al helemaal niet. onjuiste invoer zegt de computer....
lekker handig.

Reageer