Beantwoord

Telefonisch contact

• 4 november 2016
  • 8 reacties
  • 504 Bekeken

Waarom krijg ik geen mondeking contact ?
icon

Beste antwoord door Amy 7 november 2016, 10:15

Hey Kazxxxl.

Ik zie dat het ondertussen wel gelukt is om iemand van de klantenservice te spreken. Zij heeft je meer informatie gegeven over sms-diensten.

In dit forumtopic vind je er veel uitgebreide informatie over. Hopelijk kun je daar een beetje mee uit de voeten.

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp en om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard achtergelaten worden in dit forumtopic. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 4
Hallo kzxxxl, welkom op het forum,

Heb je geprobeerd te bellen met de Klantenservice? Deze zou nog bereikbaar moeten zijn, maar mogelijk moet je dan wel even in de wacht staan. Gelukkig kunnen wij hier op het forum je waarschijnlijk ook helpen. Wat is je vraag of probleem?
Hoi heb alles geprobeerd krijg alleen antwoord machine dr voor
En ik bel 06 2400 1200
Reputatie 4
Hoi kazxxxl,

Vervelend dat je de klantenservice niet kunt bereiken. Ze zouden nog wel open moeten zijn.
Kunnen wij je misschien verder helpen?
Nou nee gaat over een foute app zou gratis zijn maar niet dus is 5 euro van rek afgegaan heb direct vanmorgen na het instaleren van de app een blokkade ingesteld via helpdesk maar is nu toch 5 euro betaald toen kon ik wel de helpdesk spreken heel vervelend !!
Maar via welke keuze krijg je nu iemand te spreken ??
Reputatie 4
Als je het zo algemeen mogelijk houdt (dus optie Overig kiezen) dan zou het wel moeten lukken.
Laat je ons nog weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kazxxxl.

Ik zie dat het ondertussen wel gelukt is om iemand van de klantenservice te spreken. Zij heeft je meer informatie gegeven over sms-diensten.

In dit forumtopic vind je er veel uitgebreide informatie over. Hopelijk kun je daar een beetje mee uit de voeten.

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp en om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard achtergelaten worden in dit forumtopic. 🙂