Beantwoord

Telefonisch contact met klantenservice

  • 23 February 2017
  • 23 reacties
  • 393737 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Is het mogelijk om telefonisch contact te maken met klantenservice.
Ik zat vanavond in chat met Yasmee maar mijn internet verbinding viel weg en mijn chat met haar dus ook.
Ik zou dolgraag een antwoord willen weten.
Groetjes
icon

Beste antwoord door Dave 17 January 2018, 15:15

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt zekers gaan bellen, het nummer is 06 - 2400 1200. De klantenservice is sinds 20:00 gesloten, dus je kunt het beste morgen even proberen :)
Je kunt je vraag hier ook stellen, dan kunnen we je misschien helpen :)

Groet,
Reputatie 5
Hoi wnwilly,

Ai, dat is inderdaad niet fijn als de verbinding net wegvalt voor het verlossende antwoord! 😉 Begrijpelijk dat je dat alsnog wilt weten. Zoals Pilovali al aangaf, kun je ook hier jouw vraag stellen. Ik zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan het chatgesprek niet teruglezen. Als je wilt kun je opnieuw inloggen op het forum alleen dan met jouw My T-Mobile account. Dan kan ik gelijk jouw gegevens bekijken en antwoord geven op jouw vraag!
Hoi hoi
Bedankt voor jullie reacties.
Ik kan geen T-mobile account aanmaken.
Ik heb wel een factuur gekregen. Ik heb pas geleden een nieuw abonnement afgesloten bij jullie.
Ik dacht dat dat pas in zou gaan op 13 maart omdat ik een maand opzegtermijn zou hebben bij KPN volgens de medewerker in de shop. Ik heb een tijdelijk nummer gekregen van T-mobile maar kan geen account aanmaken dus ook niet mijn factuur inkijken.
Hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Hey Wnwilly,

Ook met jouw tijdelijke nummer kun je een My T-Mobile account aanmaken. 🙂 Je kunt dit sowieso zelf nog proberen, maar stuur mij anders even een privébericht via mijn profiel. Als je hier jouw tijdelijke nummer, volledige adres en geboortedatum in vermeldt, dan kan ik kijken wat er precies gaande is. Mijn eerste idee is dat jouw abonnement al actief is en dat er wellicht pas later nummerbehoud is aangevraagd, zou dat kunnen?

Ik zie jouw bericht graag tegemoet! 🙂
Reputatie 7
Hoi Wnwilly,

Jouw abonnement is inderdaad al actief onder jouw tijdelijke nummer. Op 19 februari is dit abonnement van start gegaan en het nummerbehoud staat gepland voor 13 maart. Ik zie ook dat je jouw contract niet direct bij ons hebt afgesloten, maar bij een derde partij. Ik kan jouw contract dan ook niet inzien om te bekijken welke afspraken er gemaakt zijn.

Het handigste is dan ook om terug te gaan naar de winkel als je het daar niet mee eens bent. Zij kunnen dan uitleggen wat ze precies hebben gedaan met de activatie van jouw abonnement. Dit staat misschien ook al op jouw contract zelf.

De simkaart met het tijdelijke nummer is overigens ook al te gebruiken, wel met het tijdelijke nummer, maar het abonnement is dus al actief.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Hoi David

Bedankt voor je bericht. In de winkel hadden ze gezegd dat ik bij KPN een maand opzegtermijn had. KPN heeft me ook nog een factuur gestuurd van de periode 1 maart - 31 maart. Ik ga volgende week zeker naar de winkel want heb geen zin in dubbele kosten.
Reputatie 7
Badge +9
Hi wnwilly,

Goed dat je dit gaat checken bij de winkel. Hopelijk kunnen zij je meer duidelijkheid geven. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten! 🙂
Reputatie 7

Hoi allemaal,

Voor T-Mobile Mobiel kun je bellen met: 06 - 2400 1200

Vanuit het buitenland: +316-24001200
En als je nog geen klant bent: 0800 - 7123

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Voor T-Mobile Thuis kun je bellen met: 0800 - 0092

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

- Zelf al je zaken regelen via My T-Mobile

- Vind hier het antwoord op je vraag (FAQ)

- Bezoek onze Community en stel een vraag!

- Bezoek onze contactpagina

We staan altijd voor jullie klaar, laat ons dus weten als je ergens tegenaan loopt!

Reputatie 1
Uw contactpagina werkt niet helemaal.
Alleen als iemand wil klant worden dan kan hij een email sturen.
Als iemand een klacht wil indienen dan werkt het niet.
Reputatie 7
Hey Klant_mobile,

Ik zie dat je jouw vraag al hebt gesteld in jouw eigen topic. Je kunt daar ook verdere hulp tegemoet zien en verdere opmerkingen daar stellen. Je wordt daar vanzelf geholpen, want we pakken alle vragen op volgorde van binnenkomst op.
Reputatie 1
Geachte T-Mobile Moderator,
Tot nu toe heb ik geen topic geopend.
In https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-foutmelding-ntp-server-sinds-enkele-dagen-296306/index1.html#post1438523 gaat om concrete zaken en hier om het werken van T-Mobile.
Ziet u geen verschil?
Reputatie 3
Hey klant_mobile,

Als je een klacht of vraag hebt kun je natuurlijk op verschillende manieren contact met ons opnemen. Het doorgeven van een klacht via de mail behoort daar echter niet bij.. Wel krijg je via Twitter of Facebook supersnel een reactie van ons. En als je jouw klacht of vraag op de T-Mobile community plaatst, kijken wij samen met onze klantexperts, superusers en klanten graag met je mee! :D

Wat mijn collega David bedoelde, is dat het overzichtelijker was geweest om deze vraag, samen met jouw andere vraag, in het andere topic te stellen. Hierdoor kunnen we je namelijk in een keer helpen en houden we het overzichtelijk!

Ik hoop dat het hierdoor iets duidelijker is, klant_mobile. Geniet van je dag! 😉
Ik probeer vandaag tmobile klantenservice te bellen maar niet bereikbaar. Heb al vaker problemen ermee en niet alleen met bereikbaar.
Vindt het erg jammer dat er zo met klanten wordt omgegaan want winkel ook al niet echt vriendelijk.
Reputatie 7
Hi Banshee,

Erg jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de service! Dat lezen we natuurlijk nooit graag! Zou je kunnen aangeven waar we je mee kunnen helpen? We helpen je graag verder met jouw problemen, vragen en andere zaken!
Wil 06 nummer veranderen
Reputatie 7
Hi Renebijl1961,

Dan kun je inderdaad het beste even telefonisch contact opnemen, omdat je de keus krijgt uit een aantal nummers en ze het dan ook gelijk om kunnen zetten. In het eerste bericht vind je de link naar de contactpagina.

Als we je hier op de Community nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Is het mogelijk om telefonisch contact te maken met klantenservice.
Ik zat vanavond in chat met Yasmee maar mijn internet verbinding viel weg en mijn chat met haar dus ook.
Ik zou dolgraag een antwoord willen weten.
Groetjes
Beste @wnwilly
Zeker kan dat! Bel gewoon 06 - 2400 1200.
Reputatie 2
Neem vooral het gesprek op. Dit overkwam mij namelijk: In september 2017 bel ik met T-mobilethuis. Telfort is voor precies het zelfde pakket met de reguliere prijs € 10 per maand goedkoper. De aardige mevrouw kijkt het na en zegt dat ik even goedkoop uit ben met T-Mobilethuis als ik mijn contact verlengt. Mijn contact is namelijk al lang afgelopen bij T-mobile. Dan krijg ik namelijk ook 10 Euro korting. Op jaarbasis betaal ik dan het zelfde. Akkoord geen overstap naar Telfort. Na half jaar wordt mijn maanbedrag verhoogt met € 10. Bellen met T-Mobile. Eerst een meneer die zegt dat de collega dat een halfjaar geleden niet heeft mogen toezeggen. De 10 Euro geldt voor een halfjaar. Dus ben nog steeds € 60 duurder uit op jaarbasis. Hij kijkt het nog even bij Telfort na om een en ander te controleren qua prijs. Dan tuut tuut tuut, geen verbinding meer. Weer bellen, een andere dame. Die geeft aan dat de korting maar voor een half jaar geldt, dat had ik kunnen lezen in de bevestigingsmail, tja je gaat toch uit dat T-Mobile correcte informatie geeft aan de telefoon. Niet dus, en dan ophangen en je achter je collega verschuilen. Wat een slechte zaak zeg. Vraag:Gaat T-Mobile zo om met al zijn klanten?
Ik ben blij dat er op zondag bij jullie nooit storingen zijn!!
Reputatie 7
Hi Aikane,

Ik merk hier een duidelijke sarcastische ondertoon en ik snap dat het dan ook erg onhandig is als je niemand kunt bereiken op zondag! Zou je kunnen aangeven wat er aan de hand was of is? Dan kunnen we je er op dit moment wellicht nog bij helpen!

Je kunt ook altijd via één van onze andere kanalen contact opnemen, bijvoorbeeld Facebook en Twitter zijn op zondag ook actief. Als er een storing is dan kun je daar ook terecht om meer info en een oplossing te krijgen!

We horen graag van je of wij je nog ergens bij kunnen helpen, Aikane!
Ik ben gebeld door +31850290117 en heb per ongeluk zonder te kijken opgenomen.Wat moet ik doen of niet.wie helpt mij
Reputatie 7
@nolloa

Je hebt in dit topic al jouw vraag gesteld én reacties gekregen. Het is niet de bedoeling om vervolgens in andere topics dezelfde vraag te spammen. Je kunt in jouw eigen topic verder reageren op de gegeven reacties.
Oke David het is voor mij voor het eerst dat ik dit doe dus heb ff geduld met mij en komt alles goed. bedankt David

Reageer