Telefonisch overlast

• 9 juli 2018
  • 2 reacties
  • 2082 Bekeken

Hallo ik word 3 dagen lang gechanteerd door dit telefoon nummer heb al bij kpn gevraagd of het hun nummer is maar was hrlet niet en die rade mij aan om contact op te nemen met me eigen provider die konden er werk van maken 06*******

Wat moet ik doen wat kunnen jullie voor mij doen!!!

2 reacties

Badge +13
Beste, Ik heb het nummer verwijderd want prive gegevens delen op een openbaar forum is niet toegestaan verder is het ontzettend onhandig van je om je 06 nummer als gebruikers naam te kiezen.
Je word al lastig gevallen en dan kies je ook nog een gebruikersnaam wat je eigen 06 is?
Dit zal pas morgen door een moderator worden gewijzigd ben ik bang verder zal men later ook om het nummer vragen waarmee je word lastig gevallen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ketiez,

Wat jammer om te lezen dat je telefonisch overlast ervaart. 😞

Wij kunnen van inkomende oproepen niet direct zien waar deze van afkomstig zijn, maar je kunt hier wel een onderzoeksformulier voor invullen. Dit wordt dan verder onderzocht. Voor een succesvol onderzoek hebben we wel minimaal 3 voorbeelden nodig van een beantwoord gesprek. Op deze pagina vind je de andere voorwaarden voor een succesvol onderzoek.

Laat je even weten of het zo lukt? Hopelijk heb je hier snel geen last meer van! Als ik nog iets anders kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer