Telefonische aanbieding

• 3 juni 2019
  • 1 reactie
  • 363 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Zo sociaal als dat de dame aan de andere kant ban de telefoon leek hoe erger het resultaat was. Nadat ze mij een persoonlijke aanbieding gaf omdat mijn abonnement binnenkort verlengt kan worden gaf ik aan hier over na te willen denken. Ook gaf ik aan na jaren klant te zijn ook verder te kijken naar andere aanbieders. Zij zou mij terug bellen en kijken of het aanbod geaccepteerd zou zijn en mijn abbo zonodig verlengen. Een uur later ontvang ik een “bedankt voor je bestelling” mail met, je raad het al, het aanbod. De dame was zo vrij geweest een abonnement af te sluiten !!zonder mijn toestemming!!. Dit lijkt mij niet de normale
gang van zaken en ben erg teleurgesteld in deze manier van zaken doen. Na 15 minuten in de wacht gestaan te hebben in uiteindelijk het abonnement geannuleerd. Maar t-mobile, moet ik nu tijd vrij maken om jullie “fouten” op te lossen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi CRLN,

Thanks voor je berichtje, goed dat je dit aangeeft!

Het is inderdaad niet de bedoeling dat een abonnement wordt doorgevoerd zonder jouw toestemming. Dat is zeker niet waar wij voor staan.

Fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt de bestelling te annuleren - dat zouden we hoe dan ook voor je recht hebben gezet uiteraard!

Laat je het weten als ik nog iets anders voor je kan betekenen? Ik help je er graag bij!

Reageer