Beantwoord

Telefoon gevonden alleen kan gebruiker niet achterhalen sim kaart tmobilr

• 11 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 536 Bekeken

Heb een telefoon gevonden alleen kan de gebruiker niet achterhalen zit sim lock op en wachtwoord kan ook niet aan medische gegevens komen, kunnen jullie via de sim kaart nummer de eigenaar achterhalen van deze telefoon

icon

Beste antwoord door Evy 18 augustus 2020, 16:05

Hi @Jeroenl07 

Ik heb de eigenaar een aantal keer proberen te bellen, vandaag is het gelukt!! :grin: Hij was super blij aan de telefoon en zal vandaag contact opnemen met jou. Je bent een topper dat je dit zo hebt aangepakt! Mochten wij je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, laat je het dan weten? We helpen je met alle liefde verder! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Jeroenl07 

Mooi om te zien dat je het toestel terug wilt brengen naar de eigenaar.

Moderators kunnen aan de hand van de simkaart nummer die op de simkaart staat kijken wie de eigenaar is, ze zullen vanzelf reageren in dit topic.

Verder kun je het toestel aanmelden op www.verlorenofgevonden.nll of naar de politie/gemeente gaan bijvoorbeeld.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Jeroenl07 

Wat super goed dat je hier zo je best voor doet! @Waqqas geeft het al goed aan, je kunt het toestel aanmelden zodat de eigenaar dit kan zien. Ik ga er uiteraard alles aan doen om de eigenaar terug te vinden. Ik kan niks beloven, maar we gaan het zeker proberen! Kun je het volledige simkaart nummer naar mij sturen in een privébericht? Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en vervolgens op “stuur bericht”. Ik je zie bericht graag tegemoet en ik laat je natuurlijk weten hoe het afloopt! :smile:

Heb nog steeds de eigenaar niet kunnen vinden zou iemand aan de hand van het sim kaart nummer de eigenaar kunnen achterhalen dan kan ik contact met diegene opnemen. 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Jeroenl07 

Ik heb de eigenaar een aantal keer proberen te bellen, vandaag is het gelukt!! :grin: Hij was super blij aan de telefoon en zal vandaag contact opnemen met jou. Je bent een topper dat je dit zo hebt aangepakt! Mochten wij je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, laat je het dan weten? We helpen je met alle liefde verder! 

Reageer