Beantwoord

telefoon nummer abonnement wijzigen

hoe kan ik van een bestaand abonnement mijn nummer veranderen?
icon

Beste antwoord door Minty 23 februari 2015, 21:42

Welkom op het forum liisadorsman. :)

In geval van overlast mag je 1 keer kosteloos je telefoonnummer laten veranderen. Dit kun je het beste telefonisch regelen aangezien het nummer dan meteen veranderd wordt en je dan ook weet wat het nieuwe nummer is. De klantenservice kun je bereiken op 06-24001200 (Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur).

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Welkom op het forum liisadorsman. :)

In geval van overlast mag je 1 keer kosteloos je telefoonnummer laten veranderen. Dit kun je het beste telefonisch regelen aangezien het nummer dan meteen veranderd wordt en je dan ook weet wat het nieuwe nummer is. De klantenservice kun je bereiken op 06-24001200 (Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur).
Reputatie 7
Badge +20
Heey liisadorsman,

Nogmaals welkom en ik zie dat je gelijk goed geholpen bent door onze Klant Expert Minty! :)

Ik wil hier zelf alleen nog aan toevoegen dat je mij ook een privebericht kan sturen met jouw reden voor deze aanvraag, dan kijk ik wat ik verder voor je kan betekenen! Als je het direct behandeld wil hebben dan is het inderdaad handig om te bellen, dan wordt het direct voor je geregeld. :)

Laat even weten of we nog iets voor je kunnen betekenen!

Reageer