Beantwoord

Telefoon ophalen in Tmobile winkel zwaar mislukt

Afgelopen zaterdag heb ik mijn abonnement verlengd op jullie website. De telefoon die ik wilde was op voorraad in een winkel in mijn stad, handig leek me, dan kon ik hem meteen die middag ophalen. In de bevestigingsmail van mijn nieuwe abonnement las ik echter dat ik eerst moest wachten tot ik gebeld zou worden voor ik hem kon ophalen. Omdat ik niet voor niets (een flink stuk) naar de winkel wilde fietsen heb ik netjes gewacht tot ik werd gebeld. Dit gebeurde vandaag keurig en dus ben ik uit mijn werk met een grote omweg langs de winkel gefietst. Na ruim 20 minuten wachten was ik aan de beurt en werd mijn telefoon uit het magazijn gehaald. Ik werd gefeliciteerd omdat er nog maar 1 op voorraad was. Omdat mijn abonnement al online was afgesloten leek het me een kwestie van ondertekenen, thuiskopie heffing betalen, inpakken en naar huis. Niets bleek minder waar.

Nadat de winkelmedewerker lange tijd naar haar scherm staarde zei ze dat ze een storing had en moest uitzoeken hoe ze dat moest oplossen. Ik vertelde haar dat ik de tijd had en dat computers nou eenmaal soms niet doen wat je wilt. Ze verzekerde me dat ik de telefoon sowieso mee kon nemen vandaag. Na nog een paar minuten vertelde ze me dat ze mijn aanvraag had geannuleerd en opnieuw een abonnement ging afsluiten. Prima oplossing leek me. Tot ze me de abonnementsprijs vertelde die een stuk hoger lag dan de prijs die ik bij het afsluiten had gekozen. Ze ging overleggen wat ze moest doen en kwam vervolgens terug met de vraag of ik misschien morgen terug wilde komen. Nou nee, ik heb mijn voorwerk gedaan, een abonnement online afgesloten, gewacht tot ik werd uitgenodigd om langs te komen (zodat ik niet voor niks in de winkel zou staan), naar de winkel gefietst... en dat alles alleen maar om mijn telefoon op te halen zodat die niet hoefde te worden verstuurd. Dus nee.. ik wil niet morgen nog een keer dat hele eind naar de winkel fietsen.

Er werd totaal niet meegedacht, geen enkele poging gedaan om een oplossing te zoeken. Ik stelde daarom zelf maar voor of ze dan - onder de voorwaarden van het door mij online afgesloten abonnement - de telefoon konden opsturen. Dit kon wel, maar alleen tussen 8:00 en 18:00, niet in een tijdvak. Omdat ik nooit de hele dag op 1 plek ben is dit voor mij echt geen optie. De T-Mobile medewerkers verzuchtte toen dat er dan geen oplossing was. Kortom: geen telefoon, een geannuleerde aanvraag voor een nieuw abonnement, en geen poging om mij tegemoet te komen of te laten of excuses. Ik ben zwaar geirriteerd vertrokken, maar wil heel graag dat er alsnog een oplossing komt zodat ik niet op zoek hoef naar een andere provider. Kunnen jullie alsnog een oplossing verzorgen?
icon

Beste antwoord door Hajar 9 januari 2019, 10:03

Hi Janneke.

Wat jammer dat het mis is gegaan in de shop. We willen je natuurlijk niet kwijt als klant en dus heb ik een oplossing voor je. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Janneke.

Wat jammer dat het mis is gegaan in de shop. We willen je natuurlijk niet kwijt als klant en dus heb ik een oplossing voor je. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Reageer