Vraag

Telefoon terreur

• 19 december 2011
  • 8 reacties
  • 1063 Bekeken

Sinds een aantal weken word ik echt wel 10 x per dag anoniem gebeld. Ik neem heel soms wel eens op maar dan wordt de verbinding verbroken. Ik krijg dus niet dus kans iets te zeggen. Ja 1 x ik zal hier maar niet herhalen wat ik toen door de telefoon heb geroepen. Ik weet ook zeker dat een 1 of andere mongool mijn nummer heeft opgegeven voor marketing doeleinden.

Ik sta ook ingeschreven bij het belmijniet maar desondanks blijven de telefoontjes komen.

Nu kan ik wel anonieme gesprekken blokkeren maar ik word soms ook gebeld door iemand die is ook anoniem maar daar weet ik van en dat kan ook niet ander dan dat.

Kan je hier iets tegen doen deze telefoonterreur!!

8 reacties

Reputatie 3
Damn sick, hoop voor je dat je TMobile hem en de nummers kan blocken, ik weet dat in Noorwegen dit geen enkel probleem is.
succes
Reputatie 6
pokkebeest

daar is weinig tegen te doen als het anoniem is ik denk dat het verschrikkelijk vervelend is

er is wel de mogelijk heid om zelf een ander nummer aan te vragen
pokkebeest

daar is weinig tegen te doen als het anoniem is ik denk dat het verschrikkelijk vervelend is

er is wel de mogelijk heid om zelf een ander nummer aan te vragen

Het is echt geen optie om een ander nummer te nemen daar ik dit al zo'n 10 jaar heb.
Reputatie 2
Dit moet volgens mij normaal op te lossen te zijn. Als er tijden overlegd kunnen worden, moet het voor een provider geen enkel probleem zijn om de afzender te achterhalen. Wat voor ons geheim is is voor een provider inzichtelijk. Anders zou het de perfecte terreur zijn anoniem bellen. Criminelen bellen voortaan anoniem, zodat ze niet meer te tracceren zijn.

Tuurlijk is iedereen te traceren, want volgens mij doen ze dat niet op telefoonnummer maar op imei.
Reputatie 4
Je kan er alleen iets aan laten doen als je in de afgelopen 3 weken daadwerkelijk je gesprek hebt aangenomen

dan krijg je een formulier voor overlast en die moet je dan invullen en opsturen

Reputatie 6
Badge +9
@Bijltje

Gaat om dit formulier...
http://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2146/p/198
@Shar123 Waarom zo vetgedrukt?
Reputatie 4
@Shar123 Waarom zo vetgedrukt?

gewoon zomaar dat doe ik altijd hoezo?
Ik wordt al maanden lastig gevallen door een nummer uit Senegal. "s morgens 's middags 's avonds of 's nachts...op alle tijdstippen bellen ze. Ze bellen een aantal keer direct achter elkaar. Als ik het gesprek weiger wordt er binnen een paar seconden weer gebeld.
Inmiddels heb ik een ander toestel gekocht omdat ik met mijn vorige toestel geen nummers kon blokkeren. Nu wel, maar ik wel steeds een smsje dat ik gesprekken heb gemist....
Op 8 december ben ik 10x gebeld!!1 Dat is toch absurd.

Geen idee wie of wat hier achter zit. Het is duidelijk een computer.
Ik heb met TMobile gebeld, maar helaas zonder resultaat. Ik heb gemaild en het formulier opgestuurd als je lastig wordt gevallen door een bepaald nummer....maar nooit geen reactie gekregen.

Het is zo verschrikkelijk irritant. TMobile zegt dat ik het gesprek moet aannemen.....sorry maar dat risico neem ik niet. Hoevaak hoor je wel niet dat zodra je opneemt je nummer wordt gehackd en vervolgens met je nummer dure gesprekken worden gevoerd....
Omdat ik het nummer heb lijkt het mij voor TMobile een eitje om te achter halen wie er achter zit en stappen te ondernemen.

Ik baal hier zo van...dat mensen ongevraagd je kunnen stalken op deze manier!!!!

Reageer