Beantwoord

Telefoonnummer 06-14094100

• 14 juli 2020
  • 5 reacties
  • 1090 Bekeken

Goedenavond,

Jullie geven aan op de site dat jullie het nummer 06-14094100 gebruiken voor verkoopgesprekken. Waarom hangen jullie dan telkens op als er opgenomen word zonder iets te zeggen. 

Gr Skulle81

icon

Beste antwoord door Hajar 15 juli 2020, 09:09

Hi @Skulle81 

Bedankt voor het melden, dat lijkt mij niet de bedoeling! Super dat je wilt verlengen en geen zorgen je aanbod blijft gewoon staan! Je kan onze verkoopafdeling ook bereiken op het gratis nummer 0800 8104, Mijn collega's helpen je graag verder met een keuze maken en het verwerken van je verlenging. 

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij vooral weten!

Bekijk origineel

5 reacties

Dat komt waarschijnlijk omdat een robot belt en dan doorschakelt naar een medewerker, duurt dit te lang of zijn ze bezet word de verbinding verbroken.

Ze krijgen zat slechte kritieken op het WWW, gelukkig maken bedrijven zich hier al jaren schuldig aan en hebben ze zelf in de hand dat er straks gewoon niet meer ongevraagd telefonisch verkocht mag worden tenzij er expliciet om word gevraagd door de ontvanger, zijn we van die ellendige verkoop belletjes af.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Skulle81 

Bedankt voor het melden, dat lijkt mij niet de bedoeling! Super dat je wilt verlengen en geen zorgen je aanbod blijft gewoon staan! Je kan onze verkoopafdeling ook bereiken op het gratis nummer 0800 8104, Mijn collega's helpen je graag verder met een keuze maken en het verwerken van je verlenging. 

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij vooral weten!

Hi Hajar,

ik heb niet gezegd dat ik wil verlengen. 
Sterker nog, mijn contract loopt nog door tot eind april 2021 dus ik kan niet eens verlengen. 
Ben wel benieuwd wat voor aanbod er dan staat waar je het over hebt, want ik heb nog nooit een aanbod gehad van jullie

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Skulle81 

De prijzen die op de website vermeldt staan kan je dan ook telefonisch verwachten.

Telefonisch zal er geen afwijkend aanbod worden gedaan 🙂

Voor huidige en nieuwe klanten is alles hetzelfde, maakt niet uit hoe lang je al klant bent.

Het "aanbod voor jou" is simpelweg een verleiding om te verlengen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Skulle81 

Excuses ik ging er zomaar vanuit dat je al kon verlengen, maar wat @Waqqas zegt klopt helemaal. De aanbiedingen zijn hetzelfde zoals die je bijvoorbeeld via My T-Mobile ziet. Wij bellen klanten ook graag op om ze bijvoorbeeld te helpen bij een keuze maken. Mocht je daar ooit interesse in hebben dan kun je ze altijd gratis bereiken. 

Als ik verder nog iets kan doen, laat het vooral weten!

Reageer