Vraag

Telefoonnummer

Reputatie 2
Hallo allemaal,

Weet niet of het in de juiste afdeling is maar mocht het niet zo zijn mijn excuses.

ik wordt geregeld gebeld door zogenaamde callcenters en heb me nummer al laten afschermen bij belmenietregister maar op de een of andere manier wil dat niet werken want wordt ook na activatie nog steeds gebeld, soms wel 5 keer op een dag.

Nu is mijn vraag is het mogelijk van nummer te veranderen en hoeveel kost dit?

Bedankt alvast!
Marc

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5
Via de bel me niet register is de enigste mogelijkheid om te zorgen dat je minder gebeld word.
Hou er wel rekening mee dat het een paar weken kan duren voordat het allemall verwerkt is.

Gr,
Reputatie 6
@teifa
Vervelend dat je wordt lastiggevallen! Zoals Helmonder ook heeft aangegeven kan het enige tijd duren voordat je registratie in het register is verwerkt.

Het is mogelijk om je telefoonnummer te wijzigen. De eerste keer is dit kosteloos. Indien je je 06-nummer wilt wijzigen dan kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice via 06-24001200. Houd er rekening mee dat je 06-nummer dan per direct wordt gewijzigd.
Reputatie 2
Bedankt voor de reacties, via het register is toch al zo'n 3 maanden geleden dat ik dit heb gedaan en nog blijven ze me vriendelijk bellen.

Krijg ik als ik de klantenservice bel wel te horen wat me nieuwe nummer is?

Groeten Marc
Reputatie 6
@teifa
Normaalgesproken duurt de verwerking ongeveer 6 weken. Op de website van Consuwijzer vind je hierover meer informatie.

Als je je telefoonnummer laat wijzigen door de klantenservice, dan wordt direct het nieuwe nummer aan je doorgegeven.