Beantwoord

Telefoonnummer klantenservice

  • 2 februari 2017
  • 7 reacties
  • 16748 Bekeken

Ik wil graag een telefoonnummer van t mobile. Ik kom zo niet uit mijn problemen
icon

Beste antwoord door Kaassausje 2 februari 2017, 16:04

Hoi Klaske0,



Je kunt als klant bellen met:

06 - 2400 1200




Vanuit het buitenland: +316-24001200

En als je nog geen klant bent: 0800 - 7123



Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.

Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur



Voor T-Mobile Thuis kun je bellen met:

0800 - 0092




Openingstijden zijn:

Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur

Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur



- Vind hier het antwoord op je vraag (FAQ)



- Bezoek onze Community en stel een vraag!



- Zelf zaken regelen via My T-Mobile



- Bezoek onze contactpagina



We staan altijd voor jullie klaar, laat ons dus weten als je ergens tegenaan loopt!
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Klaske0,

Je kunt als klant bellen met:
06 - 2400 1200


Vanuit het buitenland: +316-24001200
En als je nog geen klant bent: 0800 - 7123

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur

Voor T-Mobile Thuis kun je bellen met:
0800 - 0092


Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur

- Vind hier het antwoord op je vraag (FAQ)

- Bezoek onze Community en stel een vraag!

- Zelf zaken regelen via My T-Mobile

- Bezoek onze contactpagina

We staan altijd voor jullie klaar, laat ons dus weten als je ergens tegenaan loopt!
Hoi klaske0,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Kunnen wij je niet helpen via de forum?

Mocht je dit niet willen en toch direct contact met T-Mobile dan kan je het beste even op de contacten pagina kijken.

Op deze pagina vind je het telefoonnummer en je kan er eventueel ook nog chatten via de chat button.
Dank jullie wel. Ben nr 11 in de wachtrij voor het chatten
Dat is mooi, even blijven hangen dus.
Fijne avond !

Hallo,

Ik ben sinds gisteren bezig om een nieuwe inlognaam+wachtwoord aan te vragen maar nog steeds niet gelukt. Kan iemand mij hierbij helpen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Zahhaf 

Gaat het om een mobiel of thuis abonnement? Welke foutmelding krijg je te zien? Kun je mij als het om een mobiel abonnement gaat een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Zahhaf, ik snap dat je meerdere keren om hulp vraagt, zeker wanneer je niet kunt inloggen, maar probeer het voortaan binnen één topic te houden, alsjeblieft. Zo houden we het overzichtelijk en kunnen we je nog sneller van een antwoord voorzien! 😊 Ik heb je in dit topic gisteren een oplossing gegeven en jouw nieuwe inloggegevens toegestuurd in een privébericht: Ik kan niet inloggen op My T-Mobile Thuis.

Reageer