Vraag

Terug bellen

  • 16 mei 2011
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Hi Klantenservice, waarom wordt ik niet terug gebeld?

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
@chaneeelx
Het is uit je bericht niet op te maken waarover je terug gebeld zou worden. Ik wil je vragen om voortaan iets meer informatie te geven zodat wij moderators en andere forumleden je kunnen helpen met je vraag. Zie ook de [thread=119709]huisregels van het forum[/thread].

Gaat het om de melding die doorgezet via de T-Shop Leiden, Donkersteeg?
Het probleem bij de belstatus dat je teveel aan beltegoed ziet staan is nog niet opgelost. Onze technische afdeling is hier nog bezig. Op het verzoek wat ze hebben doorgezet ga je nog een reactie krijgen. Vind het wel jammer om te lezen dat ze niet hebben aangegeven wat de verwerkingstijd is. Als we de melding krijgen dat het is opgelost dan laten we dit op het forum ook weten.
Je hebt het nieuwe i-abonnement en bellen naar T-Mobile Klantenservice kost je het beltarief. Dit kan je ook terugvinden in de prijslijst.