Beantwoord

Terugbellen

  • 7 januari 2019
  • 2 reacties
  • 798 Bekeken

vrijdag hadden we gebeld naar de klantenservice omdat we een blokade hadden maar die was onnodig aangezien we toch optijd betaald hadden.
dus hadden we gebeld meneer zei dat hij de blokade weg zou halen en mijn abonnement weer zou activeren nadat het systeem weet dat we betaald hadden dus hij zou terug bellen op zaterdag.
zaterdag gingen we wachten en werden we niet gebeld zondag ook niet en vaandaag ook niet nu zit ik helemaal te stressen want ik wil mijn abonnement geacvtiveerd hebben
icon

Beste antwoord door Seccie 7 januari 2019, 23:28

Hoi @nnooppee,

Wat vervelend dat je (nog) niet teruggebeld bent. Weet je nog wie je bij de T-Mobile klantenservice gesproken hebt? Als je inlogt in My T-Mobile zie je dan onder het kopje facturen nog openstaande facturen staan? Hoe heb je de rekening betaald?

Hier vind je meer informatie over betalen & blokkades.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @nnooppee,

Wat vervelend dat je (nog) niet teruggebeld bent. Weet je nog wie je bij de T-Mobile klantenservice gesproken hebt? Als je inlogt in My T-Mobile zie je dan onder het kopje facturen nog openstaande facturen staan? Hoe heb je de rekening betaald?

Hier vind je meer informatie over betalen & blokkades.
Reputatie 5
Badge +10
Telefoon al paar keer geheel laten opstarten?

Reageer