Beantwoord

Ti Mobile is niet via Email te bereiken

• 30 mei 2020
  • 8 reacties
  • 503 Bekeken

Na lang bestuderen omtrent de website van Ti Mobile moet ik tot mijn grote ontzetting constateren dat uw bedrijf niet via Email bereikbaar is. Het gratis nummer is nagenoeg buiten gebruik. Als reden wordt opgegeven het corona - virus, echter is dit natuurlijk grote onzin. Wil graag alsnog het Email adres van Ti Mobile ontvangen waarbij het mogelijk is volgens de AVG methode een ingebrekestelling te kunnen verzenden. Opvallend is dat het wel maandelijks lukt mijn maandelijks bedrag af te schrijven, maar het moeilijk is het bedrijf te kunnen bereiken indien het om storingen gaat of om basis info te vragen. Graag uw reactie per omgaande en nee wij willen geen telefonische afhandeling.

icon

Beste antwoord door Gilbert 30 mei 2020, 14:17

Hoi @GjaEm1955,

Als je de klantenservice van T-Mobile thuis wil bereiken kun je gebruik maken van het volgende email adres: klantenservice@t-mobilethuis.nl

Wil je de klantenservice van mobiel bereiken, dan kun je gebruik maken van formulier op deze link.

Dat de telefonische klantenservice op dit moment lastiger te bereiken is door corona, is geen onzin. Bijna alle bedrijven hebben hier last van. De callcenters kunnen niet op volle capaciteit draaien en niet iedereen kan vanuit thuis werken. Ik snap dat dit natuurlijk niet handig is, maar we zullen het er op dit moment even mee moeten doen, totdat de pandemie overgewaaid is en we weer de normale gang van zaken kunnen vervolgen.

-Gilbert

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @GjaEm1955,

Als je de klantenservice van T-Mobile thuis wil bereiken kun je gebruik maken van het volgende email adres: klantenservice@t-mobilethuis.nl

Wil je de klantenservice van mobiel bereiken, dan kun je gebruik maken van formulier op deze link.

Dat de telefonische klantenservice op dit moment lastiger te bereiken is door corona, is geen onzin. Bijna alle bedrijven hebben hier last van. De callcenters kunnen niet op volle capaciteit draaien en niet iedereen kan vanuit thuis werken. Ik snap dat dit natuurlijk niet handig is, maar we zullen het er op dit moment even mee moeten doen, totdat de pandemie overgewaaid is en we weer de normale gang van zaken kunnen vervolgen.

-Gilbert

Reputatie 5
Badge +5

Nog een kleine aanvulling: 

Op deze pagina kun je het officiele formulier vinden om je persoonsgegevens op te vragen.

-Gilbert

Gilbert, wellicht een idee om het mailadres gewoon op de website te plaatsen. Hier heeft het (opgeblazen) corona virus niets mee te maken. Eveneens mis ik hoe klanten T - mobile kunnen bereiken indien men een storing heeft. Geen mailadres op de site en een telefoonlijn die niet te bereiken is dient men dus de postduif weer in te zetten zou ik zo zeggen.

Wat betreft het corona virus betreft dit een opgeblazen verhaal en gevoed door een 24 uurs RIVD -  RVD campagne via TV en Radio. In de praktijk zijn tot heden daadwerkelijk minder dan 100 mensen overleden aan corona zonder onderliggende oorzaken. De rest van de slachtoffers zijn overleden aan onderliggende oorzaken zoals diabetes, long of hartproblemen. Tevens betreft de ware feiten dat het corona virus de laatste weken tot stilstand is gekomen en jouw verhaal geen stand kan houden.

Met vriendelijke groet,

1. Biesma
Reputatie 7
Badge +18

@GjaEm1955 Deze community is niet bedoeld om discussies te starten over crisis maatregelen rondom Covid-19 en de gevolgen daarvan voor de dienstverlening van bedrijven.

Reputatie 7
Badge +10

@GjaEm1955,

Ik heb net even voor je gekeken maar had het e-mail adres toch binnen een minuut weten te vinden op de website. (op elke pagina onder klantenservice)

Een Corona discussie beginnen heeft hier geen zin. T-Mobile moet zich gewoon aan de richtlijnen houden van het RIVM of we het er nu mee eens zijn of niet.

Folkert, Gezien het feit dat veel bedrijven misbruik lijken te maken omtrent het onderwerp Corona en ik hier door wordt benadeeld. De service is immers onder de maat is, is het mijn goed recht mij hierover te beklagen. Het feit dat de overigens (Niet) onafhankelijke RIVM regels heeft uitgevaardigd heeft, en niets te maken heeft met het feit dat een bedrijf niet meer voor enige dienstverlening toegankelijk zou moeten zijn. Tevens wil ik hierbij wijzen op de wet op vrije meningsuiting en is het mijn goed recht en tevens in het maatschappelijk belang mensen erop te wijzen dat de huidige situatie in Nederland niets meer te maken heeft met welk virus dan ook maar verworden is tot een dictatuur. Begrijp echter uit uw reactie dat u hier geen moeite mee heeft. 

En niet alleen @Folkert heeft er geen probleem mee, ik ook niet.

Als je een discussie over Covid19 wilt voeren is dit niet de goede plaats.

Reputatie 7
Badge +20

@GjaEm1955  Einde Corona discussie en gaan over tot de order van de dag! 🙋‍♀️
Geniet van jullie extra vrije dag vandaag.

Groetjes!