Vraag

Toezegging niet waargemaakt door T-Mobile


Door de slechte internetverbinding, deze viel elke keer uit en de wifi die een half jaar niet heeft gewerkt zou ik ter compensatie 63 dagen terug krijgen. We hebben meerdere mailen gebeld, gemaild en uiteindelijk na een HALF JAAR hebben jullie dit pas kunnen oplossen. Die compensatie heb ik meerdere mailen schriftelijk en telefonisch bevestigd gekregen. Nu geven jullie aan dit toch niet te willen betalen! Wat is dit voor service??? Ik moet mij wel aan de contractverplichting houden en jullie niet? Ik betaal voor een service als jullie deze niet kunnen leveren komen jullie de verplichtingen van het contract niet na. Ik hoor graag vandaag nog een passende oplossing.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi jonasharrewijn,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Als wij je een toezegging hebben gedaan dan moeten we deze natuurlijk ook waarmaken. Om te controleren wat er precies heeft plaatsgevonden en te kijken hoe we dit alsnog zo snel mogelijk voor je op te lossen heb ik je 06-nummer nodig. Je bent op dit moment niet ingelogd op het forum via je My T-Mobile account, zou je mij daarom in een privébericht je 06-nummer willen sturen en ter controle ook je adres en geboortedatum. Dan ga ik persoonlijk de volledige situatie bekijken en jou op basis daarvan een passende oplossing bieden.

Ik wacht je reactie af. Ik ben ervan overtuigd dat we hier samen alsnog uit gaan komen!

Reageer