Topservice! Echt toppie!

• 20 mei 2011
  • 7 reacties
  • 400 Bekeken

Gisteren mijn telefoon (samsung Omnia II) in een bak met water laten vallen en onmiddelijk er ook weer uit gehaald. (jaja, dom. 2 dingen tegelijk doen is niet echt mijn ding)

Toestel als de sodemieter uit elkaar gehaalt en laten drogen. Gevolg: Windows mobile start gewoon op kan alles gebruiken (wifi, gprs, gps, sms) maar helaas GEEN GELUID MEER! Betekend dus dat ik de mensen niet meer kan horen. Trilstand is ook kapot.

Dit toestel is met een 2 jarig abonnement gehaalt en zou pas in februari aflopen. Zwaar ***** dus.

Ik dacht laat ik eens even de klantenservice bellen met de vraag, kan ik alvast een verlenging aanvragen met een nieuw toestel?

JA!, en inderdaad! Kost wel 69.99! Met mijn abonnements vorm kon ik zelfs voor de nieuwste Galaxy s II kiezen! Geen extra bijbetaling voor het toestel! Ik wacht met smart af op mijn nieuwe toestel. Tot dan heb ik een oude sony ericsson waarmee ik nog kan bellen en smsen.

Ik vind dit echt top, met andere providers heb ik daar altijd problemen mee gehad! ik wil dus zeggen DANK JULLIE WEL T-MOBILE!

Iemand anders ook zoiets meegemaakt?

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Is wel bekend dat T-Mobile deze goede service heeft.
Nadeel is dat het nieuwe abonnement pas ingaat als de oude verlopen is, dus je zal extra lang met dit toestel moeten doen.
Maar in jou geval is dit ideaal!
Veel plezier met je nieuwe toestel.
Meer info.....Is er een mogelijkheid mijn contract vervroegd te vernieuwen met een nieuw toestel?
Met mijn samsung was ik ook al zo zuinig. Nog helemaal gaaf. Alleen op het bescherm plakkerte van het scherm (die je los koopt en er zelf op kan doen) zit wel krasjes op. Ik was gehaast bezig mijn vrriend te wassen die op het moment hulpbehoevend is. De telefoon ging over en ik wilde hem pakken. Maar helaas, aan al die voorzichtigheid is dus een einde gekomen. Inderdaad het is voor mij echt ideaal!
Trouwens ik had ze vanmiddag aan de lijn maar ik heb nog geen bevestigings mail ontvangen. Misschien omdat het vrijdag is?
Reputatie 6
Badge +9
Komt wel goed, ander kan een moderator het morgen misschien bevestigen voor je.
Hou ons verder op de hoogte hoe het verloopt, wij lezen graag postieve reakties.
Ook straks als je vragen hebt over je nieuwe Samsung kan je hier terecht.
Reputatie 7
Gisteren mijn telefoon (samsung Omnia II) in een bak met water laten vallen en onmiddelijk er ook weer uit gehaald. (jaja, dom. 2 dingen tegelijk doen is niet echt mijn ding)

Toestel als de sodemieter uit elkaar gehaalt en laten drogen. Gevolg: Windows mobile start gewoon op kan alles gebruiken (wifi, gprs, gps, sms) maar helaas GEEN GELUID MEER! Betekend dus dat ik de mensen niet meer kan horen. Trilstand is ook kapot.

Dit toestel is met een 2 jarig abonnement gehaalt en zou pas in februari aflopen. Zwaar ***** dus.

Ik dacht laat ik eens even de klantenservice bellen met de vraag, kan ik alvast een verlenging aanvragen met een nieuw toestel?

JA!, en inderdaad! Kost wel 69.99! Met mijn abonnements vorm kon ik zelfs voor de nieuwste Galaxy s II kiezen! Geen extra bijbetaling voor het toestel! Ik wacht met smart af op mijn nieuwe toestel. Tot dan heb ik een oude sony ericsson waarmee ik nog kan bellen en smsen.

Ik vind dit echt top, met andere providers heb ik daar altijd problemen mee gehad! ik wil dus zeggen DANK JULLIE WEL T-MOBILE!

Iemand anders ook zoiets meegemaakt?

Precies t zelfde . naa een half jaar mijn telefoon zo beu gelukkig was er de early renewal..
en het mooie is dat je de 70 euro pas betaald op het moment dat je nieuwe abonnement ingaat 😃 dus nu ook nog geen extra kosten :d
niks om je nu al druk over te maken dus:D
ik ben echt super tevreden over de service van t-mobile
Reputatie 7
Trouwens ik had ze vanmiddag aan de lijn maar ik heb nog geen bevestigings mail ontvangen. Misschien omdat het vrijdag is?

het is inderdaad omdat het vrijdag is, zal waarschijnlijk ook gezegd zijn dat je begin volgende week mail van amp krijgt om een bezorg afspraak te maken, dit zal maandag zijn. maar omdat de telefoon een levertijd heeft kan dit wat langer duren, er staat 10 werkdagen maar bij mijn vader waren dit er maar 4:)
Reputatie 5
@annigje300985

Ik zie dat de bevestiging per brief zal komen. Deze zul je dus in de loop van de week ontvangen. Alvast veel plezier met je nieuwe toestel. 🙂