Beantwoord

Trouwe vaste klanten

• 10 februari 2019
  • 5 reacties
  • 1085 Bekeken

Ik vraag mij af wanneer T mobile iets doet voor klanten die 10 jaar of langer klant zijn. Is toch eigenlijk te schandalig voor woorden dat nieuwe klanten alles krijgen en dat trouwe klanten gewoon links worden neergelegd. Zit er al ruim meer dan 10 jaar en wat krijg je....... klopt niks.
Zit er nu ook is aan te denken om maar is over te gaan stappen en rond neuzen wat een andere provider voor me kan betekenen. Want tenslotte als nieuwe klant word je beter behandeld. Iemand anders hier ook mee eens of ervaring mee??? Mvg
icon

Beste antwoord door CrisTien 10 februari 2019, 12:19

Ik ben ook al jaren en jaren klant bij ziggo en echt geen korting nooit never. Ja als er iets fout gaat geven ze wel eens iets maar echt geen 50%. Dan heb jij geluk gehad.

Niets te zeggen over ziggo maar klanten zijn daar echt geen koning. Het ligt vaak aan de bui van de medewerker of als je openbaar uit je dak gaat op Twitter.
Bij Tm krijgen de nieuwe klanten hetzelfde als bestaande klanten.
Er zijn verschillende aanbiedingen die voor iedereen gelijk zijn.
Zelf ben ik al jaren klant van TM en kon toevallig verlengen in de tijd dat er een mooie actie was dus ook vaste klanten profiteren daar van.
Fijne zondag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Wat is er aan de hand dan?
Reputatie 7
Badge +20
Tja @Tom1980 noem mij een provider op waar ze trouwe klanten belonen?
Bij TM is er geen onderscheid tussen jaren lid en nieuwe klanten Dus wat krijgen de nieuwe klanten dan meer?
Reputatie 1

Nieuwe klanten krijgen korting. Ik ben jaren klant geweest bij Ziggo. En 3 maanden voordat mijn contract afliep kreeg ik weer 6 maanden korting van 50%. Dat is bij Ziggo. Niks te zeggen over klant is koning daar.
Reputatie 7
Badge +20
Ik ben ook al jaren en jaren klant bij ziggo en echt geen korting nooit never. Ja als er iets fout gaat geven ze wel eens iets maar echt geen 50%. Dan heb jij geluk gehad.

Niets te zeggen over ziggo maar klanten zijn daar echt geen koning. Het ligt vaak aan de bui van de medewerker of als je openbaar uit je dak gaat op Twitter.
Bij Tm krijgen de nieuwe klanten hetzelfde als bestaande klanten.
Er zijn verschillende aanbiedingen die voor iedereen gelijk zijn.
Zelf ben ik al jaren klant van TM en kon toevallig verlengen in de tijd dat er een mooie actie was dus ook vaste klanten profiteren daar van.
Fijne zondag!
Reputatie 1

Geen korting gekregen bij Ziggo? Dat is heel apart. Als je zegt dat je overstapt dan komen ze met kortingen,dit geldt ook voor mijn familie. Zelfde verhaal. 8 jaar lang korting gehad ieder jaar opnieuw.

Reageer