Beantwoord

Unlimited data bellen en sms verlengen?

• 11 mei 2019
  • 2 reacties
  • 1948 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb een unlimited abonnement afgesloten in 2017 voor 2 jaar.
De kosten zijn 35,98 - 5 (omdat ik in zo'n groep zit) dus 30,98.

NU zijn de 2 jaren bijna om en kreeg ik een email dat er mooie aanbiedingen zijn. Ik wil gewoon een simonly unlimited en behouden wat ik nu heb. Ik begreep dat het nu aangeboden kan worden voor eur 32,50. Dit lijkt me geen goede aanbieding, omdat het duurder is. Ik vroeg dan ook waarom ik hiervoor zou moeten kiezen. De klantenservice gaf aan dat ik de korting anders verlies en eur 50 per maand zal gaan betalen nadat de twee jaren om zijn. Dit zal het geval zijn in juni.

Ik kon dit moeilijk geloven. en vroeg 3 keer of het inderdaad juist is en dat de korting niet doorloopt. Ik kan me voorstellen dat de klantenservice medewerker belang heeft bij het verlengen van een abonnement.

Weten jullie of het klopt dat de korting na de contractperiode automatisch afloopt en ik dus inderdaad eur 50 ga betalen per maand?

Graag verneem ik van jullie.
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 mei 2019, 15:01

Hoi Wish.G,

Leuk dat je wel bij T-Mobile wilt blijven! Natuurlijk willen we je dan een mooi abonnement blijven aanbieden.

Het is tegenwoordig niet meer zo dat de kortingen direct vervallen na afloop van de contractdatum, maar we kunnen ook niet garanderen dat 'ie eeuwig door blijft lopen. Daarom adviseren we altijd om een passend nieuw abonnement te kiezen, zodat je ook weer met de vernieuwde voorwaarden en kortingsprogramma's meedoet. Maar, je kan dit dus rustig op je eigen tempo doen en wie weet zie je nog een mooie actie langskomen!

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt. ☺
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wish.G,

Leuk dat je wel bij T-Mobile wilt blijven! Natuurlijk willen we je dan een mooi abonnement blijven aanbieden.

Het is tegenwoordig niet meer zo dat de kortingen direct vervallen na afloop van de contractdatum, maar we kunnen ook niet garanderen dat 'ie eeuwig door blijft lopen. Daarom adviseren we altijd om een passend nieuw abonnement te kiezen, zodat je ook weer met de vernieuwde voorwaarden en kortingsprogramma's meedoet. Maar, je kan dit dus rustig op je eigen tempo doen en wie weet zie je nog een mooie actie langskomen!

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt. ☺
Super bedankt! Helemaal duidelijk.

Beetje jammer dat ik telefonisch verkeerd ben geïnformeerd.

Reageer