Beantwoord

Van Vodafone naar T-Mobile. Niet bereikbaar voor Vodafone klanten

Niemand kan mij bellen
icon

Beste antwoord door Amy 1 februari 2016, 12:57

Hi Christine,

Ik zie dat er momenteel een onderzoek loopt voor jouw probleem. Super onhandig natuurlijk dat je niet bereikbaar bent voor nummers van Vodafone! Mijn collega's van de technische afdeling zijn hier druk mee bezig en nemen contact met je op zodra er meer bekend is hierover.

Wil je het laten weten als je in de tussentijd nog vragen hebt? We helpen je hier graag!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ik ging van Vodafone naar t mobiel met nr behoud maar niemand kan mij niet bellen
Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Kun je zelf wel bellen, SMSen of internetten via T-Mobile?

Groet,
Ja ik kan wel bellen maar me man heeft Vodafone en dat gaat niet dus vodafo naar t mobile dat gaat niet
Reputatie 7
Badge +15
Hi Christine,

Ik zie dat er momenteel een onderzoek loopt voor jouw probleem. Super onhandig natuurlijk dat je niet bereikbaar bent voor nummers van Vodafone! Mijn collega's van de technische afdeling zijn hier druk mee bezig en nemen contact met je op zodra er meer bekend is hierover.

Wil je het laten weten als je in de tussentijd nog vragen hebt? We helpen je hier graag!
Hi Christine,

Is dit probleem inmiddels al opgelost?????
Zit met het zelfde euvel, dwz het niet bereikbaar zijn voor vodafonenummers en het slecht geholpen worden door de T-Mobile helpdesk 😡
Reputatie 7
Badge +20
Hey Keeska,

Je hebt jouw bericht ook al in dit topic geplaatst. Het is niet nodig om dit in meerdere (oude) topics te spammen. Aangezien dit topic al zo'n 3 oud is gaat dit topic op slot.