Beantwoord

Van zakelijk naar particulier

• 28 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1353 Bekeken

Ik wil mijn zakelijk abonnement omzetten naar particulier. Nu heb via de website formulier ingevuld om dit om te zetten. Ik heb hier echter geen bevestiging van gekregen. Elke keer als ik met T-Mobile bel word ik door zakelijk doorverwezen naar particulier. Niemand kan me helpen van T-Mobile. Ik krijg alleen maar te horen dat ik het formulier moet invullen en dat het daarna nog 2 weken. Ik zit nu al 1,5 zonder telefoon. Daarom wil ik zsm abonnement verlengen met nieuw toestel maar bij T-Mobile wil niemand helpen en niemand kan meekijken of ik het formulier goed heb ingevuld en de aanvraag goed is ontvangen.
ZoU toch graag met een medewerker willen spreken die er even de tijd voor neemt om mee te kijken en mij kan helpen ipv steeds verwijzen naar een andere afdeling
icon

Beste antwoord door David 28 maart 2019, 15:37

Hey Nicolle27,

Begrijpelijk dat je het hier even laat weten! Snap goed dat je hier even de status van wilt weten. Ik heb jouw aansluiting er gelijk bij gepakt in jouw systeem en zie dat hier gisteren ook contact over is geweest. Er is een nieuw formulier verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres. Zoals ik het hier zie gaat het om een aansluiting onder bewindvoering, dus de bewindvoerder zal dit verder moeten oppakken met onze afdeling contractovername. Een contractovername kan sowieso 2 weken duren, dus het is ook goed mogelijk dat de overname alsnog wordt doorgevoerd binnenkort.

Mocht je nog vragen voor ons hebben in de tussentijd, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nicolle27,

Begrijpelijk dat je het hier even laat weten! Snap goed dat je hier even de status van wilt weten. Ik heb jouw aansluiting er gelijk bij gepakt in jouw systeem en zie dat hier gisteren ook contact over is geweest. Er is een nieuw formulier verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres. Zoals ik het hier zie gaat het om een aansluiting onder bewindvoering, dus de bewindvoerder zal dit verder moeten oppakken met onze afdeling contractovername. Een contractovername kan sowieso 2 weken duren, dus het is ook goed mogelijk dat de overname alsnog wordt doorgevoerd binnenkort.

Mocht je nog vragen voor ons hebben in de tussentijd, dan horen we het graag!

Reageer