Beantwoord

Veiligheid controle

• 28 februari 2017
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Hallo, het valt me op dat ik mijn abonnement heb kunnen wijzigen met opgaaf van slechts mijn adres en geboortedatum. Deze gegevens zijn van veel mensen binnen een paar minuten te vinden op internet. Dit is dus niet voldoende! Wat gaat T-mobile doen om dit veiliger te maken?
icon

Beste antwoord door David 28 februari 2017, 15:26

Hi JLA,

Veiligheid staat natuurlijk hoog bij ons in het vaandel! Ik snap jouw punt dat dit zo op te zoeken is, maar wat heeft iemand anders er aan om jouw abonnement te wijzigen?

Als het om gevoelige informatie gaat, dan zullen wij een grondigere ID-check doen als dit nodig is. Daarnaast bieden we ook de mogelijkheid om een wachtwoord toe te voegen aan jouw account in ons systeem. Als je dan contact met ons opneemt, dan zal er een ID-check gedaan worden, maar ook moet je dan nog het wachtwoord doorgeven, voor er iets doorgegeven of gewijzigd mag worden. Zou je hier behoefte aan hebben?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi JLA,

Veiligheid staat natuurlijk hoog bij ons in het vaandel! Ik snap jouw punt dat dit zo op te zoeken is, maar wat heeft iemand anders er aan om jouw abonnement te wijzigen?

Als het om gevoelige informatie gaat, dan zullen wij een grondigere ID-check doen als dit nodig is. Daarnaast bieden we ook de mogelijkheid om een wachtwoord toe te voegen aan jouw account in ons systeem. Als je dan contact met ons opneemt, dan zal er een ID-check gedaan worden, maar ook moet je dan nog het wachtwoord doorgeven, voor er iets doorgegeven of gewijzigd mag worden. Zou je hier behoefte aan hebben?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer