Beantwoord

Verbazing over de klantenservice

• 14 juni 2016
  • 1 reactie
  • 300 Bekeken

Ik probeer als niet klant in contact te komen met een PERSOON van de klantenservice. Dat blijkt onmogelijk. na drie keer in een loop te zitten aan te telefoon, zonder daadwerkelijk een persoon gesproken te hebben, verbreekt DE COMPUTER VAN T MOBILE (dus geen persoon he, een computer!) de verbinding.
Een reactie per mail sturen kan, maar t mobile kiest ervoor om na 10 dagen te reageren.

Ook met de telefoon van mijn vriend (wel lid t mobile) krijg ik nog steeds niemand te spreken, en jawel.. nu ingelogd te zijn duurt het chatten, mailen of facebooken nog steeds schrikbarend lang.

Wel staat er op de site dat 87 % van de klanten blij zijn met de klantenservice. Zijn dat ALLE klanten, of enkel de lucky few die daadwerkelijk iemand gesproken hebben?

En na al deze frustratie kan ik nog steeds niet aangeven dat de factuur waar T mobile zo over flipt (jawel, die van mijn ouders) ALLANG betaald is. Echter, ook op alle dreigbrieven, staat GEEN telefoonnummer of retouradres.

HOE KOM IK IN CONTACT MET EEN PERSOON VAN DE KLANTENSERVICE???? En, nee, ik wil niet de halve stad door rijden om dan weer in de rij te staan bij de winkel.
icon

Beste antwoord door David 15 juni 2016, 09:34

Hey Vermeulen72,

Welkom op ons forum! Erg jammer dat het je zoveel moeite kost om iemand te spreken te krijgen...

Het keuzemenu van de telefonische klantenservice is zo ingericht dat je gericht naar een onderwerp wordt geloodst, maar ik snap dat het soms lastig is om hier doorheen te komen. We bieden daarom verschillende mogelijkheden aan om in contact te komen met ons, zoals dit forum, Twitter en Facebook. Het forum valt onder de afdeling Webcare, net als Facebook en Twitter, en ik weet dat je hier dan ook binnen een aantal uur reactie kunt verwachten. Op het forum is dit soms iets langer, omdat het klantenforum is, waar in eerste instantie klanten elkaar helpen.

Via het forum kun je natuurlijk ook je vraag stellen, we hebben dan alleen wel de gegevens nodig van het abonnement waar de vraag over gaat. Zou je mij in een privébericht de volgende gegevens willen sturen: het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en bankrekeningnummer van de (voormalig) contracthouder? Als je hier gelijk een kopie van de brief in mee kunt sturen, dan ga ik voor je aan de slag!

Ik hoor graag van je of we je hier op het forum verder kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Vermeulen72,

Welkom op ons forum! Erg jammer dat het je zoveel moeite kost om iemand te spreken te krijgen...

Het keuzemenu van de telefonische klantenservice is zo ingericht dat je gericht naar een onderwerp wordt geloodst, maar ik snap dat het soms lastig is om hier doorheen te komen. We bieden daarom verschillende mogelijkheden aan om in contact te komen met ons, zoals dit forum, Twitter en Facebook. Het forum valt onder de afdeling Webcare, net als Facebook en Twitter, en ik weet dat je hier dan ook binnen een aantal uur reactie kunt verwachten. Op het forum is dit soms iets langer, omdat het klantenforum is, waar in eerste instantie klanten elkaar helpen.

Via het forum kun je natuurlijk ook je vraag stellen, we hebben dan alleen wel de gegevens nodig van het abonnement waar de vraag over gaat. Zou je mij in een privébericht de volgende gegevens willen sturen: het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en bankrekeningnummer van de (voormalig) contracthouder? Als je hier gelijk een kopie van de brief in mee kunt sturen, dan ga ik voor je aan de slag!

Ik hoor graag van je of we je hier op het forum verder kunnen helpen!

Reageer