Vraag

vergoeding onkosten

• 16 maart 2011
  • 6 reacties
  • 1057 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
Eind vorig jaar heb ik de t-mobile shop in Roermond bezocht om hier een aanvraag te doen voor het overzetten van mijn nummer van mijn abonnement bij vodafone naar t-mobile prepaid. Doordat er hierbij door een medewerker van t-mobile Roermond een fout is gemaakt (verkeerd cijfer ingetikt) is het nummer niet overgezet geworden. Een paar weken geleden is dit recht gezet, eind deze maand zal ik via mijn oude nummer prepaid bij t-mobile kunnen bellen. Verder heeft de medewerker aangegeven een aanvraag voor vergoeding van de onkosten van het abonnement wat onbedoeld is blijven doorlopen aan te vragen. Ik heb hier tot op heden niks meer van gehoord. Ik ben het moe om steeds maar weer naar de t-mobile shop in Roermond te gaan, en hoop via dit forum een voorstel tot vergoeding van onkosten te ontvangen.
Het gaat om telefoonnummer 06-5066****.
Verder heb ik nog een abonnement bij t-mobile.
mvg,
Marianne Julicher

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 5
@ppsh
Ik begrijp dat je mijn privébericht inmiddels hebt ontvangen.
Reputatie 2
Bedankt voor de snelle reactie. Misschien ben ik té snel, maar ik heb in mijn inbox gekeken en vind daar geen privébericht.
Reputatie 5
@ppsh
Excuses voor de late reactie!
Ik zie dat de aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd is voor 28 maart. Op 28 maart zal in de loop van de dag je 'oude' simkaart niet meer werken. Vanaf dat moment kun je de nieuwe simkaart in het toestel plaatsen. Ik heb je ook nog een privébericht gestuurd.
Reputatie 2
Bedankt voor het weghalen van mijn telefoonnummer.
Ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vraag.
Als jullie die hier niet kunnen geven, kunnen jullie mij dan laten weten hoe ik in contact kan komen met t-mobile Roermond, zónder dat ik er voor de zoveelste keer naar toe moet.
Reputatie 2
Bedankt voor de tip.
Gelijk een reactie van mijn kant met het verzoek aan de moderators om het telefoonnummer uit het bericht te verwijderen.
Bvd.
Reputatie 6
ik zou je aanraden om het tel. weg te laten de moderators kunnen daar zelf achter komen anders word je misschien lastig gevallen