Beantwoord

Verificatiecode

• 26 mei 2019
  • 2 reacties
  • 515 Bekeken

Ik heb zojuist een bericht van T-mobile ontvangen met daarin het bericht dat ik een verificatiecode aan zou hebben gevraagd, met dus een verificatiecode. Maar ik heb niets aangevraagd. Al meer dan 2 jaar niet. Ook al komt het bericht neem ik aan alleen naar mijn mobiel, moet ik me hier zorgen om maken?
icon

Beste antwoord door CrisTien 26 mei 2019, 21:53

Hallo @Kristel5 Gooi het berichtje weg, nooit op een bericht reageren als jij het niet hebt aangevraagd.

Het kan een foutje zijn maar kan ook iemand zijn die je gegevens wil stelen.

Lees:

Campagne roept mensen op zich beter te beschermen tegen internetcriminaliteit

Groetjes.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Kristel5 Gooi het berichtje weg, nooit op een bericht reageren als jij het niet hebt aangevraagd.

Het kan een foutje zijn maar kan ook iemand zijn die je gegevens wil stelen.

Lees:

Campagne roept mensen op zich beter te beschermen tegen internetcriminaliteit

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kristel5,

Ik heb ook meteen even vanuit onze kant gecheckt of ik iets terugzie, maar ik zie geen contact met ons of iets van een smsberichtje. Gelukkig!

Ik vermoed dus dat het of een foutje is geweest, of niet vanuit ons. Natuurlijk hebben we zulke verificatie-smsjes júist ingesteld om jou te beschermen, dus mocht iemand wel iets met jou nummer hebben gewilt, dan is diegene niet verder gekomen zonder de code. Ik vermoed echter dat er niks aan de hand is geweest. Zie je nou toch iets geks terug, trek dan vooral even aan de bel - dan gaan wij er natuurlijk verder achteraan!

Reageer