Verjaardagsbundel... beetje een domper

Onlangs kreeg ik op mijn verjaardag een berichtje van T-Mobile met de mededeling dat ik een verjaardagsbundel zou krijgen. Jippie! was mijn eerste reactie, wat leuk dat T-Mobile aan mij denkt en ook nog eens een cadeautje uitdeelt. De vreugde duurde maar even: de bundel zou maar een dag geldig zijn, meer bedoeld om al die leuke berichtjes via Facebook te ontvangen en ondertussen mijn muziek te streamen.

Dat vind ik nou jammer: ik heb geen Facebook en wil daar verre van blijven omdat een kokos makroon nog meer toevoegt aan mijn leven dan het zwaar overschatte Facebook. En muziek streamen, nou ja, sorry hoor, maar ik had die dag wel wat anders te doen. Tel daar bij op dat ik ook nog eens thuis was met een goede internet-verbinding en zie daar de conclusie: wrong gift!

Ik zag mij al dagen lang in bus en trein vreugdevol gamen via een royaal door T-Mobile aangeboden internet tegoed en dat alles omdat ik dit voor mijn verjaardag cadeau had gekregen. Ik voelde mij gelukkig als een klein kind, maar het afpakken van een mooi cadeau voelt natuurlijk nooit goed. Ook niet voor een groot kind ;)

Beste T-Mobile: het idee is leuk, maar de uitvoering is aller belabberdst. Je gaat toch ook niet iemand een bonus voorhouden om de volgende ochtend doodleuk te vertellen: het was maar tijdelijk, we trekken 'm in 😛

5 reacties

Reputatie 6
Hoi Jofranz,

Gefeliciteerd dan nog!

T-mobile geeft op de dag van je verjaardag een gratis cadeau. Dat het schijnbaar niet iets is waar je meteen iets mee kunt, dat kan. Ze kunnen niet voor elke klant een persoonlijk cadeau gaan uitzoeken. Dus ben blij dat je überhaupt iets kreeg, ik kreeg niks 😞.

Je klaagt over de uitvoering. Kun je aangeven wat ze dan eventueel beter kunnen doen in jouw ogen?

Let us know!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jofranz,

Gefeliciteerd nog! Jammer om te horen dat je niet blij was met je verjaardagscadeau 😞. Vaak gaat het bij een cadeautje natuurlijk om dat je weet dat we aan je denken. 😉 Wat zou jij dan als cadeautje willen zien? Alle feedback is welkom namelijk maar zoals Koen aangaf kunnen we niet voor iedereen een persoonlijk cadeau uitzoeken.

@Koen,

Natuurlijk ben ik even gaan kijken waarom jij niets hebt gehad. Alle klanten die per maand méér dan 100 MB gebruiken ontvangen namelijk dit verjaardagscadeau. Jij hebt op jouw verjaardag deze SMS niet ontvangen omdat je een blokkade hebt staan op commerciele SMS'jes van ons en daar valt deze ook onder. Volgend jaar de blokkade dus even uitzetten rond je verjaardag! 😉
Reputatie 6
@Amy

Ik krijg al genoeg van jullie 😉
Hoi Amy & Koen,

Nog bedankt voor jullie hartelijke felicitaties! Dat alleen is al fijn hoor en ik wil absoluut niet klagen over T-Mobile. Ik vond het alleen jammer dat de extra internet bundel maar voor 24-uurs gebruik bedoeld was. Op zo'n dag ben ik met hele andere dingen bezig dan internetten via de smart-phone, dus ik had het fijn gevonden als ik de bundel nog een tijdje na mijn verjaardag had kunnen gebruiken.

Cadeautjes met een tijdslimiet zijn kennelijk niet aan mij besteed en ik kan mij voorstellen dat dit een bewuste keuze is van T-Mobile.

Nogmaals, geen enkel probleem en 'no hard feelings', maar ik had het graag anders gezien.

Desalniettemin vind ik het wel fijn dat T-Mobile denkt aan de verjaardag van haar klanten en hier ook iets mee doet. Dat is positief en zeker een opsteker voor jullie. De aandacht alleen is al fijn, daar hebben jullie helemaal gelijk in 🆒
Reputatie 7
Badge +15
Hi Jofranz,

Bedankt voor je positieve reactie! En fijn dat er geen 'hard feelings' zijn hierover! Ik kan mij wel voorstellen dat je op je verjaardag druk bent met andere dingen.. Je had ook iedereen op de hotspot kunnen zetten? ;)

Wie weet hebben we volgend jaar iets anders voor je. En ben blij om te horen dat je het leuk vindt dat we aan je verjaardag denken!

Reageer