verkeerde informatie t-mobile klantenservice

• 19 mei 2011
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

omdat mijn dochter voor een half jaar in het buitenland zit toch maar eens even nagevraagd wat het daar allemaal kost en zo...ze heeft een blackberry, dus met instant e-mail internationaal zou je alles moeten kunnen! mailen, pingen, twitteren, msn etc.... 'ja mevrouw, alles zit in de bundel, u krijgt geen extra kosten!' dit antwoord heb ik tot 3x toe van de klantenservice kregen notabene! en wat blijkt.. de 47 euro die je moet betalen voor de instant email internationaal is alleen voor te mailen!!!!! internet kost nog eens € 9 extra per MB! en internet heb je dan toch nodig voor de updates en die zijn al gauw een paar MB!! als dat niet de absolute beflesserij is! heel kwaad naar de klantenservice gebeld en uit 'coulance' hebben ze die inst.email.int. uitgezet..... moest ook nog eens van niet! maar wat blijkt? de telefoon is uit gezet (op 6 sms-sjes na) en de extra kosten blijven maar oplopen met ong. 40 euro per dag, HALLO ZEG! kunnen ze niets aan doen en ze weten van niks, moet de factuur maar afwachten en dan terug bellen. via twitter (op de laptop) erachter gekomen dan de internetkosten dus nog extra zijn. wel de belofte gekregen dat deze tot en met de datum van hun bericht zouden worden vergoed. maar ja. de extra kosten staan nu al op 265 euro en die kan ik niet betalen... slaap er al nachten niet goed van. Hoe kunnen zou nou wel de extra kosten laten zien en niet weten waar het aan ligt? dat is toch niet logisch? een tussentijdse rekening kunnen ze niet opmaken. als de kosten morgen nog oplopen zet ik mijn hele abonnement stop, ze barsten maar, zo wil ik niet verder en kan er tenminste een factuur gemaakt worden. heb zeker al 5x gebeld. je wordt eerst 3x verkeerd geinformeerd en van het kastje naar de muur gestuurd. toen ik de laatste keer belde heb ik deze jongeman ermee geconfronteerd dat hij verkeerde informatie gaf, zei hij toen dat hij het ook niet allemaal weet! wat doet die dan op de klantenservice!! ontslaan die handel!!

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
@lindabekkers
Vervelend om te lezen dat je meerdere malen verkeerd bent geïnformeerd. Namens T-Mobile bied ik je daar mijn excuses voor aan. De belofte dat de kosten worden vergoed staat inderdaad genoteerd in ons systeem.

Het klopt dat wij tussentijds geen inzage hebben in de kosten. De belstatus geeft tussentijds een indicatie welke niet gespecificeerd kan worden. Pas wanneer je factuur is opgemaakt worden de kosten worden gespecificeerd. Ik kan je hierover dus geen ander antwoord geven dan je eerder van ons hebt ontvangen.