Beantwoord

vernieuwen abonnement tijdens contractovername

Hallo,

Ik heb onlangs een contractovername formulier ingevuld en opgestuurd.
De status hiervan is nog niet verwerkt, en ik weet ook niet hoe lang het duurt voor dat dit verwerkt is.
Nu loopt mijn abonnement af op 24 maart, over twee weken. Nu zou ik dit abonnement graag al willen verlengen zodat ik ook een nieuw toestel ontvang. Is dit mogelijk zonder dat ik problemen krijg met de contractovername?
icon

Beste antwoord door Roan 10 maart 2015, 14:10

Hey Brian,

Goed dat je deze vraag stelt.

Het kan geen kwaad om het abonnement alvast te vernieuwen, de contractovername kan dan nog steeds gewoon worden uitgevoerd. Op het moment dat de contractovername nog niet is uitgevoerd dient wel de oude contractant het toestel in ontvangst te nemen of bij de aankoop in één van de T-Mobile Shops aanwezig te zijn.

Een contractovername wordt over het algemeen binnen 10 werkdagen na het opsturen verwerkt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hey Brian,

Goed dat je deze vraag stelt.

Het kan geen kwaad om het abonnement alvast te vernieuwen, de contractovername kan dan nog steeds gewoon worden uitgevoerd. Op het moment dat de contractovername nog niet is uitgevoerd dient wel de oude contractant het toestel in ontvangst te nemen of bij de aankoop in één van de T-Mobile Shops aanwezig te zijn.

Een contractovername wordt over het algemeen binnen 10 werkdagen na het opsturen verwerkt.

Reageer