Beantwoord

Vernieuwen contract wil maar niet lukken :(

  • 28 januari 2013
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken

Reputatie 2
Goedemiddag,

Mijn contract liep per 26 januari af. Ik probeer nu al dagen om online een nieuw contract aan te gaan maar krijg steeds de volgende meldingen:
Verleng direct online: Helaas is het niet mogelijk om je tariefplan te wijzigen. Neem contact op met de klantenservice.
Wijzig je tariefplan en bundels: Er is een technische fout opgetreden, je kunt deze dienst momenteel niet gebruiken.

Wat is dit voor gezeur. Al dagen een storing of is er een andere reden waarom het maar niet wil lukken?
icon

Beste antwoord door Tom 31 januari 2013, 09:33

@Lucky dit kwam helaas door een technische storing. Deze storing is inmiddels opgelost! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/lucky-182429/" dit kwam helaas door een technische storing. Deze storing is inmiddels opgelost! :)

Tom bedankt voor je antwoord. Inderdaad is de storing verholpen. Nu nog kiezen voor welke optie ik ga 🙂
Reputatie 5
@Lucky dit kwam helaas door een technische storing. Deze storing is inmiddels opgelost! 🙂

Reageer